8

دفترچه راهنمای کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد منتشر شد+ لینک دریافت

  • کد خبر : 15862
  • 16 مرداد 1397 - 0:05
دفترچه راهنمای کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد منتشر شد+ لینک دریافت

دفترچه انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی امروز در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد قرارمی گیرد. پذیرش با آزمون قبلا ۲۰ رشته بوده است که امسال به ۱۰۰ رشته افزایش پیدا کرده است.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دفترچه انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی امروز در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد قرارمی گیرد. پذیرش با آزمون قبلا ۲۰ رشته بوده است که امسال به ۱۰۰ رشته افزایش پیدا کرده است.
امیررضا شاهانی رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه درباره آخرین اخبار انتخاب رشته دانشگاه آزاداسلامی گفت: دفترچه انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی امروز درسایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد قرارمی گیرد.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در انتخاب رشته بدون آزمون پذیرش بر مبنای سوابق تحصیلی و معدل کتبی سال آخر دبیرستان است که از بهمن ماه سال گذشته آغاز شده است.

شاهانی در ادامه خاطر نشان کرد: در پذیرش بدون آزمون، داوطلبان در گذشته بابت تک تک رشته هایی که انتخاب می کردند باید هزینه جداگانه می پرداختند، اما امسال ۲۰ انتخاب دارند و یک بار هم پول پرداخت می کنند.

وی در پایان تاکید کرد: پذیرش با آزمون قبلا ۲۰ رشته بوده است که امسال به ۱۰۰ رشته افزایش پیدا کرده است.

دفترچه راهنمای کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد را از اینجا دریافت نمایید.
روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی انار

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=15862
  • دیدگاه‌ها برای دفترچه راهنمای کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد منتشر شد+ لینک دریافت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.