تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
7

دعوت حزب اعتدال و توسعه شهرستان انار از مردم متدین شهرستان برای حضور در مراسم تشییع وخاکسپاری شهدای گمنام

  • کد خبر : 12693
  • 29 بهمن 1396 - 11:41
دعوت حزب اعتدال و توسعه شهرستان انار از مردم متدین شهرستان برای حضور در مراسم تشییع وخاکسپاری شهدای گمنام

حزب اعتدال و توسعه شهرستان انار با صدور پیامی از مردم برای شرکت در مراسم تشییع شهدای گمنام دعوت کرد.

متن پیام به این شرح است :

و لا تحسبنّ الّذین قتلوا فی سبیل اللّه امواتا بل احیاء عند ربّهم یرزقون

شهادت،باب گشوده پروردگاربرای قرب الی الله است وساکنین آن کبوتران خونین بالی هستندکه درکوچ معنویشان به سمت “عندربهم یرزقون”به آسمان دل زمینیان سرمی زنندومعنویت و معرفت راروزیشان میسازند؛این نعمتی است که برای آن بایدسجده شکربه درگاه حق به جای آورد.

امنیت،استقلال وآزادی کشورمرهون خون پاک شهداست حضورباشکوه شمامردم ولایتمداردرمراسم استقبال پیکرهای مطهرشهدانشانه عشق وارادت به شهدا،نظام وولایت خواهدبودکه اجروپاداش آن درنزدخداورسولش،حضرت زهراوخود شهدا محفوظ خواهد ماند و ایران اسلامی به برکت خون پاک شهدای عزیزوسرافراز،درجهان امروزعزت آفرین شده است وبی شک مادام که نام ویادشهدادرکشورجاری است عزت،امنیت،استقلال وآزادی کشورتضمین خواهدبود.

مردم بزرگوارایران،همواره شهدا را مایه فخرومباهات کشوردانسته ومیدانند وهمه مردم ومسئولین ازهرحزب وگروه وباهرعقیده ای وامدار رشادتهای این عزیزان سرافرازهستند.

حزب اعتدال و توسعه شهرستان انار،از همه قشرها وگروه های مختلف مردمی،مسئولان وکارکنان دولت، روحانیون، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران،بسیجیان، ورزشکاران، کارگران، فرهنگیان، بازاریان و عموم مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور شهرستان انار دعوت می نماید تا با حضور پرشور و باشکوه در مراسم استقبال و تدفین سه شهید گمنام و با زنده نگه داشتن نام و یاد و راه و آرمان های والای این شهیدان والا مقام، با شهدا و امام شهیدان،بنیانگذارنظام و رهبرمعظم انقلاب تجدید میثاق دوباره ای داشته باشیم.

 

میعادگاه ما: صبح روز سه شنبه ۱ اسفند همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) ساعت ۸:۳۰صبح از مقابل امامزاده محمدصالح(ع)

 

حزب اعتدال و توسعه شهرستان انار

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=12693
  • دیدگاه‌ها برای دعوت حزب اعتدال و توسعه شهرستان انار از مردم متدین شهرستان برای حضور در مراسم تشییع وخاکسپاری شهدای گمنام بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.