تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
5

دستگیری ۵ نفر سارق پسته در انار

  • کد خبر : 25141
  • 28 شهریور 1398 - 11:08
دستگیری ۵ نفر سارق پسته در انار

فرمانده انتظامی شهرستان انار از دستگیری ۵نفر سارق پسته و کشف بیش از۲۰۰کیلوگرم پسته در شهرستان انار خبر داد.

به گزارش صدای انار،سرهنگ رضا خلیلی نژاد در تشریح این خبر بیان داشت:در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی ویژه فصل برداشت پسته که از شهریور ماه آغاز شده کارآگاهان پلیس با استفاده از روشهای علمی و همچنین همکاری مردم موفق شدند ۵ سارق پسته که ۴ نفر آنها در حوزه بیاض و یک نفر دیگر در حوزه شهری اقدام به سرقت از باغات پسته را نموده بودند را دستگیر و مقداربیش از ۲۰۰کیلوگرم پسته کشف گردید.
وی افزود: تلاش بر این است که فاصله بین وقوع و کشف سرقت به کوتاهترین زمان ممکن برسد و خوشبختانه این مهم در شهرستان انار محقق گردیده است .
خلیلی نژاد ضمن تقدیر از همکاری نیروهای بسیج و مردم در تامین امنیت اظهار داشت:خوشبختانه امسال موفق شدیم نسبت به پایش تصویری از طریق پهبادهای مجهز به لنزهای دید در شب و افزایش گشت های مسلح در باغات و همچنین استفاده از ظرفیت بسیج و شرکت انتظام ،نظارت و کنترل وسیعی بر باغات در جهت پیشگیری از سرقت در شهرستان انار آغاز و تا پایان فصل برداشت پسته ها ادامه خواهد داشت .
سرهنگ خلیلی نژاد همچنین افزود بیش از ۲۰ نفر از معتادین متجاهر که در امر سرقت پسته سالهای قبل نقش داشتند دستگیر و به مرکز ترک اعتیاد اجباری اعزام و تا پایان فصل برداشت پسته آزاد نخواهند شد.
وی همچنین از عدم اعطا مرخصی به زندانیان خبر داد
فرمانده انتظامی انار با اشاره به کاهش جرائم در شهرستان انار از مردم خواست پلیس را در جهت ارتقا امنیت یاری نمایند و ضمن عمل به توصیه های پلیس هر گونه موارد مشکوک را به مرکز فوریتهای ۱۱۰ یا به کلانتریها و پاسگاهها گزارش نمایند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=25141
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای دستگیری ۵ نفر سارق پسته در انار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.