تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
10

دستگیری دوسارق افغان و کشف ۹فقره سرقت احشام درشهرستان انار

  • کد خبر : 17858
  • 14 آبان 1397 - 22:41
دستگیری دوسارق افغان و کشف ۹فقره سرقت احشام درشهرستان انار

فرمانده انتظامی شهرستان انار از دستگیری دو سارق احشام و اعتراف به نه فقره سرقت خبر داد.

به گزارش‌ خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا خلیلی نژاد در تشریح خبر گفت: درپی وقوع چندین فقره سرقت سرقت احشام در شهرستان انار ،موضوع در دستور کار ویژه پلیس آگاهی و کوپها قرار گرفت و کاراگاهان پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.
خلیلی افزود: با گزارش وصول احدی از شهروندان مبنی بر مشکوک بودن خودرویی در یکی از روستاها با تلاش واحدهای گشت آگاهی ,کلانتری امین شهر و پاسگاه بیاض دو سارق که از تبعه افغان بودند شناسایی و در یک عملیات غفلگیرانه در محاصره قرار گرفته و پس از تعقیب و گریز دستگیرگردید که ضمن دلالت به پلیس آگاهی درتحقیقات تخصصی به نه فقره سرقت احشام از روستاهای انار اعتراف کردند.
وی با اشاره به دستگیری دو سارق و توقیف یک دستگاه پراید متعلق به سارقین ادامه داد: پس از تشکیل پرونده متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و از آن طریق روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان انارادامه داد: در راستای امنیت مردم لحظه ای آرام نخواهیم نشست و خط قرمز پلیس امنیت مردم است.
سرهنگ خلیلی نژاددر پایان از دامداران درخواست کرد؛ در حفاظت و نگهداری از دام‌های خود دقت بیشتری داشته باشند ودر صورت سرقت احشامشان به پلیس آگاهی مراجعه و صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک از جمله خودروها یا موتورسیکلت بدون پلاک یا افراد غریبه مراتب را سریعاً به مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=17858
  • دیدگاه‌ها برای دستگیری دوسارق افغان و کشف ۹فقره سرقت احشام درشهرستان انار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.