تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
11

دستبند پلیس بر دستان سارق و کشف بیش از ۵ فقره سرقت درانار

  • کد خبر : 17462
  • 28 مهر 1397 - 14:32
دستبند پلیس بر دستان سارق  و کشف بیش از ۵ فقره سرقت درانار

فرمانده انتظامی انار از دستگیری سارق و کشف ۵ فقره سرقت در شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا خلیلی نژاد در گفتگو با خبرگزاری پلیس بیان داشت:در پی وقوع چندین فقره سرقت در سطح شهرستان انار منجمله منزل ‘ سرقتهای چرخها ‘ لوازم داخل خودرو و … در چند شب گذشته در شهرستان انار موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس اگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد:ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی, فنی و پلیسی،سارق راشناسایی و در عملیات غافلگیرانه سارق را در حین سرقت دستگیر کردند.
خلیلی نژاد اظهار داشت:در تحقیقات تخصصی پلیس و با توجه به جمع آوری دلایل و مستندات لازم،متهم طی ۲۴ ساعت گذشته به ۵فقره سرقت منزل و لوازم داخل خودرو اعتراف و اموال نیز کشف گردیده است .
فرمانده انتظامی انار بااشاره به دستگیری سارق خاطر نشان کرد:متهم جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفته و تحقیقات تکمیلی درخصوص سایر سرقتهای احتمالی دیگر نیز دست اقدام است.

وی بابیان اینکه امنیت مردم برای پلیس خط قرمز است و کسانی که بخواهند امنیت مردم را به خطر اندازند پلیس و دستگاه قضا به شدت با آنها برخورد خواهد کرد افزود امروز نیروی انتظامی در اوج اقتدار و بالندگی قرار دارد چرا که از سرمایه بزرگ اعتماد مردم برخوردار است.
وی در پایان با اشاره به اینکه طرح های مبارزه با انواع سرقت ها با جدیت بیشتر در شهرستان ادامه خواهد یافت گفت :شهروندان ضمن توجه به هشدارهای پلیسی و دقت در نگهداری از اموال خود می طلبد حساسیت لازم در نگهداری و عدم رهاسازی وسایل را داشته و زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=17462
  • دیدگاه‌ها برای دستبند پلیس بر دستان سارق و کشف بیش از ۵ فقره سرقت درانار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.