تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
3
نشست خبری فرمانده انتظامی انار با اصحاب رسانه

در حوزه امنیتی و کالای قاچاق ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کشفیات جاده ای داشتیم

  • کد خبر : 29965
  • 08 بهمن 1399 - 9:53
در حوزه امنیتی و کالای قاچاق ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کشفیات جاده ای داشتیم

سرهنگ خلیلی نژاد در خصوص اقدامات ۱۰ ماهه نیروی انتظامی شهرستان انار اظهار داشت:در حوزه امنیتی و کالای قاچاق ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کشفیات جاده ای داشته ایم.

به گزارش صدای انار،نشست خبری سرهنگ خلیلی نژاد فرمانده انتظامی انار با اصحاب رسانه شهرستان برگزار شد.

در این نشست سرهنگ خلیلی نژاد از اصحاب رسانه قدردانی کرد و گفت رسانه ها یکی از اثرگذارترین عامل های نظم و امنیت یک منطقه هستند که وفاق و مشارکت مردمی به همراه دارد.

سرهنگ خلیلی نژاد گفت:رسانه ها نقش پیشگیری و آگاه‌سازی و امنیت مردم را دارند.

وی افزود: رسانه‌ها باید در نشر اخبار و سرعت عمل و دقت بالایی داشته باشند تا به موقع اخبار موثق را منتشر کنند و هیچگونه جانبداری سیاسی نداشته باشند.

خلیلی نژاد در خصوص اقدامات ۱۰ ماهه نیروی انتظامی شهرستان اظهار داشت:در حوزه امنیتی و کالای قاچاق ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کشفیات جاده ای داشته ایم.

وی گفت: انشالله به زودی پست ایست بازرسی شمش راه اندازی خواهیم کرد که می توان کالاهای قاچاق به طور چشمگیری جلوگیری شود.

ایشان افزود: در خصوص کشف کالاهای قاچاق  تاکنون ۴۵ خودرو حمل کالا کشف و ۶۲ نفر هم تحویل مراجع قضایی شده اند.

وی گفت:در حوزه قاچاق سوخت ۵۵ هزار لیتر کشفیات داشته‌ایم.

فرمانده انتظامی انار در ادامه افزود:در زمینه دام و طیور ۷۵۰ راس دام و طیور کشف شده است و پنج نفر که قاچاق دام انجام می‌دادند دستگیر شدند که از استان‌های مرکزی به سمت استان هرمزگان منتقل می‌شد تا از کشور با قیمت بالا خارج شوند.

خلیلی نژاد گفت: در حوزه کرونا ۴۳۶ هزار ماسک و اقلام بهداشتی توقیف شدند.

فرمانده انتظامی انار گفت: در حوزه سرقت ها کشف بزرگترین محموله سرقتی سیم و تجهیزات انتقال نیرو در استان از چهار باند در حدود ۱۵ تن سیم برق و تجهیزات کشف شد و همچنین دستگیری ۵ سارق فرا استانی که مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان استرداد به مالباخته شد.

خلیلی نژاد گفت: در این ۹ ماه با مقایسه مشابه سال قبل در زمینه سرقت ۹٫۵ درصد کاهش سرقتها،در حوزه کشفیات ۵ درصد افزایش در حوزه دستگیری سارق افزایش ۱۰ درصدی داشتیم که ۱۳۸ نفر سارق در این ده ماهه دستگیر شدند.

خلیلی نژاد در حوزه خرده فروشی مواد مخدر گفت دستگیری ۱۰۰ نفر خرده‌فروش و دستگیری ۱۱۵ معتاد که یا به کمپ منتقل شدند و یا اقدامات پیشگیرانه برای ایشان انجام شده است

فرمانده انتظامی انار در زمینه حوزه  امنیت ساز گفت: ورود خیرین امنیت ساز در حوزه امنیتی یک کار بزرگی بود که در شهرستان انجام شد که اهدا یک میلیارد به فرماندهی نیروی انتظامی برای ساخت یک سازه انجام شد. احداث ۱۰ هزار متر زمین برای احداث پاسگاه انتظامی  بیاض به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان.

خلیلی نژاد از روحانی محترم و خیر امنیت ساز آقای گنجی  وخیر نوجوان ۱٠ساله که در حوزه راه اندازی پلیس فتا و خودرو دوکابین برای پاسگاه امین شهر کمک کردند قدردانی کردند.

وی گفت: اهدا یک باب منزل مسکونی به نیروی انتظامی توسط یک خانواده شهید و همچنین اهدا ۲ میلیارد تومان برای ساخت کلانتری ۱۱ امین شهر توسط حسن علی اکبری. خلیلی نژاد گفت: در حوزه سرقت ها ۱۱ درصد کاهش، در حوزه کشف ۴ درصد افزایش و حوزه دستگیری ۳ درصد افزایش.

خلیلی نژاد فرمانده انتظامی انار در پایان افزود: در رابطه با راه اندازی پلیس فتا هدف دستگیری و سرقت و پرونده‌سازی نیست فقط ایجاد امنیت در فضای مجازی از اهداف پلیس فتا میباشد.

عکس و گزارش: منصور زارع،سمیه جعفری مقدم

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=29965
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای در حوزه امنیتی و کالای قاچاق ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کشفیات جاده ای داشتیم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.