تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
6

دردنیا رهبری شجاع تر،با تدبیر تر و هوشمند تر از رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی وجودندارد

  • کد خبر : 8560
  • 12 خرداد 1396 - 16:45
دردنیا رهبری شجاع تر،با تدبیر تر و هوشمند تر از رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی وجودندارد

حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه گفت:به گواه دوست و دشمن رهبری شجاع تر ،با تدبیر تر ،خلاق تر و هوشمند تر از رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای در دنیا وجود ندارد.

حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه، ماه مبارک رمضان را ماه خود سازی و اصلاح نفس دانست و گفت:ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای آشتی با خداوند و تقویت اراده ها و کسب تقوای الهی است .

وی ماه رمضان را بهار قرآن دانست و گفت:بنا فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی فضای کشور باید قرآنی شود و مردم با مفاهیم قرآنی آشنا شوند .

وی افزود :نتیجه دور ماندن از قرآن کریم حاکمیت حکومت های فاسدی مثل عربستان و بحرین است که بر جان و مال آبروی مسلمانان مسلط میشوند و نه تنها بر سایر ملت ها بلکه به شهروندان خودشان هم رحم نمی کنند.

امام جمعه انار بیست و هشتمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) گرامیداشت و گفت:امام خمینی«قدس سره» بر ایستادگی در برابر قدرت های استکباری و بر وحدت ملی و اسلامی تاکید داشت و بر مردمی بودن نظام  بارها اصرار می فرمود.

photo_2017-06-02_16-42-58

وی افزود : امام خمینی«ره» با منش اشرافی گری به شدت مخالف بود و تلاشش برای نجات محرومان و مستضعفان بود و تاکید بر انقلابی گری داشت و تا آخرین لحظات زندگی دست از مشی انقلابی بر نداشت و به شدت جدایی دین از سیاست را محکوم می نمود و جدایی سیاست از دیانت را موجب خسارت های عظیمی میدانست که به راحتی قابل جبران نبود .

وی به انتخاب حضرت امام خامنه ای«مدظله العالی» به رهبری معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:به گواه دوست و دشمن رهبری شجاع تر ،با تدبیر تر ،خلاق تر و هوشمند تر از رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای در دنیا وجود ندارد.

وی افزود :رهبری که در این ۲۸ سال کشتی انقلاب اسلامی را از دل طوفان ها و امواج سهمگین بحرانها و فتنه ها ،مدبرانه و هوشمندانه به ساحل نجات رساند رهبری که از نظر ساده زیستی و پرهیز از تجملات و زخارف دنیوی بی نظیر است .

امام جمعه شهرستان انار به سیر رونمایی و اجرای سند ۲۰۳۰در ایران اشاره نمود و گفت:این سند در بیستم  آذر ۹۵رو نمایی میشود و با پیگیری های اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی متوقف نمیشود تا این که رهبر معظم انقلاب اسلامی رسما موضع گیری فرموده  و سپس مراجع معظم تقلید و علمای بزرگ نیز عکس العمل نشان میدهند .

وی افزود:سند ۲۰۳۰ با محتوای ضد دینی و اختلاف هایی که با فرهنگ اسلامی ایرانی دارد باید هر چه سریعتر به طور کامل متوقف گردد.

photo_2017-06-02_16-43-01 photo_2017-06-02_16-42-54

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=8560
  • دیدگاه‌ها برای دردنیا رهبری شجاع تر،با تدبیر تر و هوشمند تر از رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی وجودندارد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.