تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
7

خانواده شهید کشتاور، پیشگام در کمک به ایجاد زیرساخت های امنیتی/ کم سن ترین خیّر امنیت ساز انار ۱۰ ساله است

  • کد خبر : 29904
  • 25 دی 1399 - 14:29
خانواده شهید کشتاور، پیشگام در کمک به ایجاد زیرساخت های امنیتی/ کم سن ترین خیّر امنیت ساز انار ۱۰ ساله است

فرمانده انتظامی شهرستان انار با اشاره به مشارکت اقشار مختلف در کمک به حوزه امنیت گفت: اولین خانواده شهید خیّر امنیت ساز کشور در شهرستان یک باب منزل مسکونی به نیروی انتظامی اهدا کرد.

به گزارش صدای انار، سرهنگ رضا خلیلی نژاد پنجشنبه (۲۵ دی) در مراسم افتتاح پلیس فتای شهرستان انار با حضور فرمانده انتظامی استان و جمعی از مسئولان شهرستان انار ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) گفت: انار؛ شهرستانی با جمعیتی کم اما مردمانی با دل هایی به وسعت دریا است.

فرمانده انتظامی شهرستان انار با بیان اینکه امروز در جمع خیرین امنیت ساز هستیم؛ خیرینی که شاید اقدامات آن ها در حوزه امنیتی بی نظیر بوده است، ادامه داد: خانواده شهید حسین کشتاور، اولین خانواده شهید خیر امنیت ساز کشور را در شهرستان انار داریم که منزل مسکونی در حدود ۷۰۰ میلیون تومان را به نیروی انتظامی اهدا کرد.

وی اظهار کرد: حسن عبدلی، کم سن ترین خیّر امنیت ساز ۱۰ سال سن دارد که تجهیزات رایانه ای پلیس فتا را خریداری کرده و در خرید یک دستگاه خودرو دوکابین برای کلانتری امین شهر مشارکت کرده است.

سرهنگ خلیلی نژاد خاطر نشان کرد: امروز ما خیری را در جمع داریم که بیش از یک میلیارد تاکنون در بحث ساخت ستاد فرماندهی هزینه کرده و همه کسانی که کمک می کنند را در جمع داریم و حتی روحانیون هم در جمع خیرین امنیت ساز هستند.

وی با اشاره به اینکه احداث ساختمان پلیس فتا توسط یکی از روحانیون شهرستان انار انجام شده است، افزود: امروز امنیتی که در شهرستان انار هست را مدیون همکاری همه مردم و اعضا شورای تأمین و کسانی که در موضوع امنیت باید دخیل باشند، هستیم.

فرمانده انتظامی شهرستان انار در پایان گفت: خوشبختانه سهم ما در شهرستان انار از کل مجموع جرائم استان کرمان، ۰٫۷ درصد شده و جرائم کاهش پیدا و دستگیری سارقین افزایش یافته و امیدواریم بتوانیم در راستای امنیت قدم های بزرگ تری را در شهرستان انار برداریم.

در این مراسم سروان ابوذر نبی زاده به عنوان رئیس پلیس فتای شهرستان انار (به عنوان هجدهمین شهرستان دارای پلیس فتا) منصوب شد.

عکس:منصور زارع

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=29904
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای خانواده شهید کشتاور، پیشگام در کمک به ایجاد زیرساخت های امنیتی/ کم سن ترین خیّر امنیت ساز انار ۱۰ ساله است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.