تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
8

حضور فرماندار انار و مدیران دستگاه های اجرایی در ۷ روستا در شهرستان انار

  • کد خبر : 10281
  • 06 آبان 1396 - 21:32
حضور فرماندار انار و مدیران دستگاه های اجرایی در ۷ روستا در شهرستان انار

در ادامه بازدیدها از روستاها و با عنایت به سیاستهای اقتصادمقاومتی و رویکرد توسعه و آبادانی روستاها توسط دولت تدبیر و امید ، مهندس طباطبائی فرماندار انار باحضور در روستاهای جنوبی انار (۷ روستا ) و در مسجد روستای لطف آباد با اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران این روستاها دیدار و تبادل نظر نمودند.

به گزارش صدای انار، ۶ آبانماه و در ادامه بازدیدها از روستاها و با عنایت به سیاستهای اقتصادمقاومتی و رویکرد توسعه وآبادانی روستاها توسط دولت تدبیر و امید ، مهندس طباطبائی فرماندار انار صبح امروز باحضور در روستاهای جنوبی انار (۷ روستا ) و در مسجد روستای لطف آباد با اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران این روستاها دیدار و تبادل نظر نمودند.

در این جلسه که معاون ،بخشدار مرکزی و روسای برخی از دستگاه های اجرایی حضور داشتند فرماندار انار گفت توسعه عمرانی و زیر بنایی روستاها از برنامه ها و رویکرد دولت می باشد که در شهرستان انار هم در اینخصوص پروژه هایی تعریف شده و در حال انجام است .

وی ضمن تشکر از حضور ،همراهی و همکاری ائمه جماعات ، روسای ادارات ، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی افزود برای توسعه عمرانی روستاها علی الخصوص روستاهای ۷ روستا امسال هم طرح های خوبی در نظر گرفته شده که با وصول اعتبارات عملیاتی خواهد شد.

در ادامه مسئولین با استماع نظرات و مشکلات مطرح شده توسط اعضای شوراهای اسلامی بصورت میدانی جوابگوی سوالات و نظرات بوده و ضمن تبادل نظر اتخاذ تصمیم صورت پذیرفت.

در این جلسه موضوعات مختلفی همچون آب،گاز ،کشاورزی ،بهداشت،آسفالت ،روشنایی معابر ،توسعه اماکن ورزشی و … مطرح شد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=10281
  • دیدگاه‌ها برای حضور فرماندار انار و مدیران دستگاه های اجرایی در ۷ روستا در شهرستان انار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.