11

حضور فرماندار انار در جمع مردم شریف روستای شاهم آباد

  • کد خبر : 5684
  • 01 دی 1395 - 7:26
حضور فرماندار انار در جمع مردم شریف روستای شاهم آباد

طباطبائی فرماندار انار به اتفاق بخشدار مرکزی و تنی چند از مسئولین باحضور در روستای شاهم آباد با مردم متدین و شریف این روستا دیدار و از نزدیک مستمع نظرات و پیشنهادات این عزیزان بودند.

به گزارش انارآنلاین،۳۰ آذرماه  طباطبائی فرماندار انار به اتفاق بخشدار مرکزی و تنی چند از مسئولین باحضور در روستای شاهم آباد با مردم متدین و شریف این روستا دیدار و از نزدیک مستمع نظرات و پیشنهادات این عزیزان بودند. فرماندار انار در ابتدا باحضور در گلزار شهدا ضمن قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای این روستا ادای احترام نموده و در ادامه در مسجد این روستا با امام جماعت ،دهیار ،اعضای شورا،خانواده های معظم شهدا و اهالی این روستا دیدار و گفتگو نمودند.

در این جلسه مسائل مختلفی از روستای شاهم آباد شامل پیگیریهای انجام شده جهت استقرار آتش نشانی در یکی از روستاهای ۸ قریه، مسائل مربوط به کشاورزی و آبیاری ،اشتغالزایی ،قالیبافی و اقتصاد مقاومتی، استفاده از دفترچه های بیمه روستایی و حل مشکلات آن،روشنایی معابر از جمله جاده شاهم آباد به لطف آباد ،تهیه وسائل ورزشی مورد نیاز جوانان ،تعویض شبکه آب آشامیدنی روستا،لزوم نصب یک دستگاه خودپرداز و… مطرح و پیرامون آن فرماندار انار راهکارهایی ارائه و قول پیگیری دادند.

در ادامه فرماندار انار به اتفاق بخشدار و اعضای شورا از نقاط مختلف روستا (گلخانه در حال تخریب آقای رفیعی، دیدار با مالک اتوبوس آتش گرفته، دیدار با خانواده های معظم شهیدان والامقام علی اکبری ،مرتضوی و طباطبائی و… سرکشی و دیدار نمودند.

contentimages_37737 contentimages_37738 contentimages_37742

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=5684
  • دیدگاه‌ها برای حضور فرماندار انار در جمع مردم شریف روستای شاهم آباد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.