تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
6
همزمان با سراسر کشور؛

مردم ولایتمدار انار از جنایات استکبار به خروش آمدند

  • کد خبر : 34157
  • 13 آبان 1402 - 13:23
مردم ولایتمدار انار از جنایات استکبار به خروش آمدند

مردم شهیدپرور انار با توجه به شرایط منطقه و جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه امروز با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان خشم و انزجار خود را از سیاست‌های دنیای استکباری به سرکردگی آمریکا نشان دادند.

به گزارش صدای انار،مردم ولایتمدار انار همزمان با سراسر میهن اسلامی، از ساعات ابتدایی صبح با حضور و تجمع در محل‌های از پیش تعیین شده توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بار دیگر با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خشم و انزجار خود را از سیاست‌های دنیای استکباری به سرکردگی آمریکا نشان دادند.

اقشار مختلف مردم انار به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان دوشادوش هم با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، هیهات من الذله، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجار خود را از مستکبران عالم و رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کردند و اقدامات ددمنشانه صهیونیست‌ها و حامیان آنها را محکوم کردند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه شهرستان انار در این راهپیمایی، ضمن تشکر وقدر دانی از دانش آموزان،مسئولان واقشار مردم اظهار داشت: یوم الله ۱۳ابان یادآور سه حماسه مهم در تاریخ است١- یادآور مخالفت حضرت امام با لایحه ننگین کاپیتولاسیون که درواقع زنگ پیدایش انقلاب بود٢- روز دانش آموز وکشتارتعدادی از دانش آموزان در سال۵۷، و٣-۱۳ابان پنجاه هشت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که امام راحل از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

وی درادامه افزود: امروزما آمده ایم اعلام انزجار با ام الفساد آمریکا واسرائیل جنایتکارکنیم و طبق فرمایش مقام معظم رهبری در این جنگ اسرائیل با فلسطین پیروزی قطعی از آن فلسطین است.

عکس:امیرحسین عسکری

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=34157
  • دیدگاه‌ها برای مردم ولایتمدار انار از جنایات استکبار به خروش آمدند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.