تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
6

حجت الاسلام منتظری:امام جمعه پا به پای شورا از حق مردم انار دفاع می کند

  • کد خبر : 4250
  • 10 آبان 1395 - 23:14
حجت الاسلام منتظری:امام جمعه پا به پای شورا از حق مردم انار دفاع می کند

امام جمعه انار : مشکل اصلی مردم انار رنج وبیماری است واگر مسئولی نمی تواند مشکل مردم را حل کند کنار بکشد.

به گزارش انارآنلاین،شامگاه دوشنبه ۱۰ آبان جلسه شورای شهر انار با موضوع  مشکلات بیمارستان انار با حضور امام جمعه انار،اعضای شورا،حجت الاسلام شیخ علی گنجی و اصحاب رسانه برگزار گردید.

در این جلسه حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار ضمن تقدیر و تشکر از اعضای شورای شهر انار  که پیگیر مسائل شهرستان هستند اظهار داشت: امام جمعه پا به پای شورا از حق مردم انار دفاع می کند.

وی افزود: مسئله و مشکلات بیمارستان انار باید با پیگیریهای مداوم و نتیجه دارمسئولین شهرستان از طریق دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان،استانداری کرمان  و وزیر محترم بهداشت و درمان حل شود.

امام جمعه انار گفت: مشکل اصلی مردم انار رنج وبیماری است واگر مسئولی نمی تواند مشکل مردم را حل کند کنار بکشد.

وی گفت:آن زمان که به دنبال شهرستان شدن انار بودیم ۹۰ درصد هدف ما بیمارستان بود. زمانی که چند هنرمند در جاده شهربابک تصادف و فوت کرده بودند، تعدادی از آن‌ها را که سردخانه بیمارستان انار  ظرفیت نداشت روی زمین گذاشته بودند که خون روی زمین ریخته بود و بوی خون به مشام سگ‌ها رسیده بود و سگ‌ها به اطراف بیمارستانی که حصار نداشت آمده بودند .  من به نماینده رییس جمهور که در رفسنجان بودند بحث بیمارستان و موقعیتی را که در استان دارد، مطرح کردم که ایشان از بیمارستان بازدید کردند و  آن زمان بحث ارتقای بیمارستان مطرح شد.

حجت الاسلام منتظری درپایان اظهارداشت: پس ما می‌خواستیم انار شهرستان بشود برای چه؟ که اسم شهرستان شدن را یدک بکشیم؟ زمانی انار شهرستان است  که به بهداشت و درمان آن توجه شود و بیمارستانش مجهز باشد.

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=4250
  • دیدگاه‌ها برای حجت الاسلام منتظری:امام جمعه پا به پای شورا از حق مردم انار دفاع می کند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.