تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
7

جلسه شورای اداری شهرستان انار به مناسبت هفته دولت برگزار شد

  • کد خبر : 1926
  • 01 شهریور 1395 - 14:23
جلسه شورای اداری شهرستان انار به مناسبت هفته دولت برگزار شد

شورای اداری شهرستان انار با محوریت هماهنگی جهت گرامیداشت هفته دولت و همچنین فرهنگسازی اقتصاد مقاومتی برگزار گردید.

به گزارش انارآنلاین، ۱ شهریور ماه و در آستانه هفته دولت، شورای اداری شهرستان با محوریت هماهنگی جهت گرامیداشت هفته دولت و همچنین فرهنگسازی اقتصاد مقاومتی برگزار گردید.

 در این جلسه مهندس طباطبایی سرپرست فرمانداری انار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنراشاره ای به روئوس برنامه ها و روزشمار مربوط به گرامیداشت هفته دولت از مسئولین ادارات خواست جهت برگزاری هرچه باشکوه تر این برنامه ها همت گمارند.

 وی همچنین نکاتی در خصوص ادارات شهرستان اعلام و از مسئولین ادارات خواست تا گزارش اقدامات چند سال اخیرخود را به مردم اطلاع رسانی نمایند.

فرماندارانارضمن تقدیر و تشکر از روسای دستگاههای اجرای شهرستان انار اظهار داشت: بمناسبت گرامیداشت هفته دولت،مدیران و روسای ادارات از تمامی روستاهای شهرستان انار بازدید کرده  و مشکلات مردم راپیگیری می کنند.

DSC06152

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه انار با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: نامگذاری هفته دولت باعث گرامیداشت یاد شهدا و ارائه عملکرد ادارات به آحاد مردم در این هفته شده است.

وی گفت: باید در حفظ و گسترش انقلاب کوشا باشیم تا حکومت اسلامی بتواند اصلی ترین هدف خود که پیاده سازی آن چیزی است که دین ما را مامور به آن کرده است موفق باشد.

امام جمعه انار نیز هفته دولت را فرصتی مغتنم برای جبران کاستی ها، ارائه گزارش خدمات دولت به مردم وخشنودی مردم دانست.

 در ادامه دکتر اکبری عضو هیئت علمی دانشگاه شهیدباهنر کرمان ضمن گرامیداشت هفته دولت در خصوص فرهنگسازی اقتصاد مقاومتی  اظهار داشت:کشور ما در شرایط فعلی با سه بحران مواجه است۱- رکود۲-بحران آب۳-فساد که باید در این زمینه ها فرهنگ سازی و برنامه ریزیهای کارشناسی شده انجام  شود .

وی افزود: رکود مهمتر از بحران آب و فساد است و اگر ساماندهی نشود به دو عامل دیگر دامن می زند.

DSC06157

دکتر اکبری اظهار داشت: شهرستان انار مثل دیگر شهرهای کشور با مشکل رکود و بحران آب مواجه است  و درآمدهای زیادی در شهرستان وجود دارد که متاسفانه از دسترس خارج است و می توان با فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی از بخش کشاورزی به بخش صنعتی مهاجرت کردو سرمایه داران را جذب کرده و طرح های زیادی را برای شهرستان تعریف کرد.

دکتر اکبری افزود: با تقویت موسسات دانش بنیان  و مراکز مشاوره و استفاده از این مراکز می توان در راستای فرهنگی سازی اقتصاد مقاومتی حرکت کرد.

DSC06156

 لازم به ذکراست بمناسبت هفته دولت  پروژه های عمرانی شهرستان انار با اعتباری بالغ بر ۵۲ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=1926
  • دیدگاه‌ها برای جلسه شورای اداری شهرستان انار به مناسبت هفته دولت برگزار شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.