16

جلسه شورای اداری شهرستان انار با حضور مهندس انارکی محمدی+تصاویر

  • کد خبر : 13074
  • 10 اسفند 1396 - 10:21
جلسه شورای اداری شهرستان انار با حضور مهندس انارکی محمدی+تصاویر

جلسه شورای اداری شهرستان انار با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد.

به گزارش صدای انار،۹ اسفند جلسه شورای اداری شهرستان انار با حضور ائمه جمعه انار و امین شهر،مهندس انارکی نماینده مردم در مجلس،مهندس زهرودی فرماندار انار و مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان برگزار شد.

مهندس زهرودی در این جلسه ضمن تبریک پیشاپیش ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن، تکریم مقام زن و گرامیداشت این روز را توسط ادارات خواستار شد. ایشان در ادامه به ارتباط دستگاهها با امام جمعه های شهرستان اشاره نمود .

فرماندار انار همچنین تکریم ارباب را وظیفه اصلی مدیران و کارمندان عنوان کرد و افزود خدمت به خلق خدمت به نظام است. در ادامه ایشان با تاکید بر حمایت و مشاوره به کارآفرینان و تولید کنندگان توسط مدیران افزود رفع مشکل کارآفرینان در وهله اول بایستی از سطح شهرستان پیگیری گردد که خوشبختانه مشاورین طرح کسب و کار صنایع ملی مس نیز در این امر همکاری لازم را خواهند داشت.

ارسال لیست کشیک نوروزی ادارات، پیگیری جذب اعتبارات ، اطلاع رسانی تسهیلات مقاوم سازی مسکن به مردم، آمادگی کامل مدیران بحران ، نظارت بیشتر بر بازار در پایان سال از دیگر خواسته های مهندس زهرودی از مدیران بود.
حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار نیز در این جلسه به فضیلت رفع مشکلات مردم بر طبق احادیت و روایات اشاره نمود و از فرماندار و نماینده شهرستان های انار و رفسنجان در خصوص پیگیری امور کارآفرینی و اشتغال و صنایع تقدیر و تشکر نمود و لزوم توجه به بحث جذب گردشگر را در ایام سفرهای نوروزی خواستار شد.
مهندس انارکی محمدی نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار نیز ضمن اشاره به پیگیری های انجام شده در حوزه آب کشاورزی با توجه به وضعیت بحرانی شهرستان ،از پیگیری جهت راه ندازی ناحیه صنعتی، صحبت نمود.

لزوم اطلاع رسانی در خصوص تسهیلات مقاوم سازی، پیگیری و رفع مشکلات مردم توسط مدیران دستگاهها ، پیگیری مشکلات پل تقاطع غیر همسطح از دیگر مطالبی بود که ایشان مطرح نمود.
حجت الاسلام فلاحی امام جمعه امین شهر نیز از حضور تمامی اقشار جامعه در مراسم استقبال، تشییع و تدفین شهدای گمنام تقدیرو تشکر نمود.

عکاس: منصور زارع

     

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=13074
  • دیدگاه‌ها برای جلسه شورای اداری شهرستان انار با حضور مهندس انارکی محمدی+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.