8

جلسه تودیع و معارفه مدیر بیمارستان ولیعصر(عج) انار

  • کد خبر : 4384
  • 16 آبان 1395 - 7:45
جلسه تودیع و معارفه مدیر بیمارستان ولیعصر(عج) انار

جلسه تودیع و معارفه مدیر بیمارستان ولیعصر(عج) انار روز شنبه ۱۵ آبان۹۵ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان انار : از زحمات آقای رضا گنجی مدیر قبلی بیمارستان تقدیر شد . در این جلسه اقای دکتر برجی مدیر شبکه بهداشت و درمان اظهار داشتند :مسئولیت ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی به خصوص در بهداشت و درمان، همه فرصت هایی هستند برای خدمتگزاری به مردم در بحث تعالی و ارتقاء نظام سلامت که باید این فرصت ها مغتنم شمرده شود. ایشان پیشرفتهایی که در بخش بهداشت و درمان شهرستان انار صورت گرفته را مرهون تلاش تک تک افراد سیستم بهداشت و درمان ، خیرین ، مسئولین شهرستان و نیز دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان دانستند.

دکتر برجی از عوامل مرگ و میر در کشور نام بردند و پیشگیری از آنها و کاهش مرگ و میر را از رسالت های اصلی بهداشت دانست .ایشان یادآور شدند خیلی از کارهایی که در بهداشت و درمان انجام می شود ازدید عموم پنهان می ماند اما ماندگاری آن کار که تثبیت سلامت جامعه است هدف ماست .

دکتر برجی عنوان نمودند که صبوری ، سعه صدر و تلاش سه عامل موفقیت در پرسنل بهداشت و درمان است که باید جدی گرفته شود و با استفاده از ظرفیت ها و توان و با راهکارهای علمی و عملی در خدمت مردم باشیم

در پایان از زحمات آقای رضا گنجی با اهداء لوح تقدیر تشکر و برای آقای حسن زمانی در مسئولیت مدیر بیمارستان ولی عصر (عج) انار آرزوی توفیق شد .

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=4384
  • دیدگاه‌ها برای جلسه تودیع و معارفه مدیر بیمارستان ولیعصر(عج) انار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.