10

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی جهت راه اندازی کارگاه ویژه بافت فرشهای حرمین مطهر توسط بافندگان اناری

  • کد خبر : 9585
  • 13 شهریور 1396 - 10:38
جلسه برنامه ریزی و هماهنگی جهت راه اندازی کارگاه  ویژه بافت فرشهای حرمین مطهر توسط بافندگان اناری

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی جهت راه اندازی کارگاه ویژه بافت فرشهای حرمین مطهر توسط بافندگان هنرمند شهرستان انار باحضور فرماندار انار و نماینده ستاد عتبات عالیات برگزارشد.

به گزارش انارآنلاین، ۱۲ شهریورماه در راستای مصوبات اقتصاد مقاومتی همچنین افزایش اشتغالزایی در شهرستان و استفاده از پتانسیل بالقوه قالیبافان سختکوش و هنرمند شهرستان طی جلسه ای به ریاست مهندس طباطبائی فرماندار انار و باحضور حاج آقا تویسرکارنی مسئول تهیه فرش ستاد عتبات عالیات کشور همچنین تعدادی از بانوان هنرمند و قالیباف شهرستان انار جهت ایجاد کارگاه و بافت قالیهای ویژه صحن حضرت فاطمه الزهرا (س)در گفتگو بررسی و تبادل نظر شد. در این جلسه فرماندار انار ضمن خیر مقدم و تشکر از ستاد عتبات عالیات تاکید کرد باتمام توان و امکانات آماده همکاری جهت استفاده از این فرصت جهت تولید زمینه های اشتغالزایی و همچنین استفاده از پتانسیل بالقوه بانوان شهرستان انار جهت باقت قالی عتبات که از افتخارات شیعیان است استفاده نمائیم.

در ادامه مسئولین باحضور در تعدادی از مکانهای در نظر گرفته شده برای این کارگاه ها به ارزیابی بهترین مکانها برای این امر پرداختند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=9585
  • دیدگاه‌ها برای جلسه برنامه ریزی و هماهنگی جهت راه اندازی کارگاه ویژه بافت فرشهای حرمین مطهر توسط بافندگان اناری بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.