تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
10

جزئیات احداث کارخانه فروکروم (فرو آلیاژ) در انار بررسی شد

  • کد خبر : 1509
  • 21 مرداد 1395 - 17:24
جزئیات احداث کارخانه فروکروم (فرو آلیاژ) در انار بررسی شد

احداث این کارخانه ظرفیت بکارگیری مستقیم ۶۰ نفر را داراست و دانشگاه آزاد اسلامی ۳۵ درصد از سرمایه اولیه آن را فراهم خواهد کرد.

به گزارش انارآنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری انار، صبح امروز جلسه مشترک مثلث توسعه شهرستان انار و ستاد راهبردی اقتصاد مقاومتی باحضور امام جمعه،سرپرست فرمانداری ،نماینده مجلس و اعضای این ستاد در محل دانشگاه آزاد اسلامی انار برگزار شد.

در این جلسه موضوع احداث کارخانه فروکروم (فرو آلیاژ) توسط دانشگاه آزاد اسلامی مطرح و مسئولین ارشد شهرستان و مسئولین ادارات مربوطه جوانب آن را بررسی نمودند.

ContentImages_24020

 لازم به توضیح است که که بر اساس مصوبات یازدهمین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان که به تایید دکتر میرزاده ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی رسیده، با طرح اقتصادی و دانش‌بنیان احداث کارخانه فرو آلیاژ دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی انار با همکاری بخش خصوصی درشهرستان انار موافقت گردیده است که در صورت احداث و به بهره برداری رسیدن آن محصول این کارخانه در صنایع فولاد کل کشور قابل استفاده خواهد بود.

بنا به توضیحات ریاست دانشگاه آزاد اسلامی این کارخانه ظرفیت بکارگیری مستقیم ۶۰ نفر را داراست و دانشگاه آزاد اسلامی ۳۵ درصد از سرمایه اولیه آن را فراهم خواهد کرد.

 در این جلسه سرپرست فرمانداری انار ضمن استقبال از این طرح گفت لازم است کارشناسیهای لازم و کامل در خصوص کلیه مراحل طرح از جمله مواد اولیه، بازار فروش و کلیه مراحل تولید بدقت بررسی و در نهایت فرمانداری و سایر دستگاه ها نهایت همکاری را جهت توسعه صنعتی شهرستان و احداث این کارخانه و دیگر سرمایه گذاران علاقمند به توسعه بخش صنعت خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=1509
  • دیدگاه‌ها برای جزئیات احداث کارخانه فروکروم (فرو آلیاژ) در انار بررسی شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.