17

تیم یادبود قهرمان بازی سوپرجام فوتبال انار شد

  • کد خبر : 522
  • 02 مرداد 1395 - 4:21
تیم یادبود قهرمان بازی سوپرجام فوتبال انار شد

تیم یادبود انار به عنوان قهرمانی سوپر جام فوتبال شهرستان انار دست یافت. در بازی سوپر جام فوتبال شهرستان انار که عصر روز جمعه اول مرداد در استادیوم مجموعه ورزشی شهید سلیمانی انار برگزار شد، تیم یادبود انار موفق شد با نتیجه دو بر یک، تیم شهید ندافیان امین‌شهر را شکست دهد. در پایان این […]

تیم یادبود انار به عنوان قهرمانی سوپر جام فوتبال شهرستان انار دست یافت.

در بازی سوپر جام فوتبال شهرستان انار که عصر روز جمعه اول مرداد در استادیوم مجموعه ورزشی شهید سلیمانی انار برگزار شد، تیم یادبود انار موفق شد با نتیجه دو بر یک، تیم شهید ندافیان امین‌شهر را شکست دهد.

در پایان این بازی، جوایز بازی‌های لیگ فوتبال دسته یک و دسته دو سال ۹۴ شهرستان انار اهدا شد.

در بازی‌های دسته یک سال گذشته، تیم یادبود به عنوان قهرمانی و تیم‌های فتوت انار  و آزادگان احمدآباد به مقام‌های دومی و سومی رسیده بودند.

همچنین در بازی‌های دسته دو سال گذشته نیز تیم شهید ندافیان امین‌شهر به عنوان قهرمانی و تیم‌های شهرداری امین‌شهر و شاهین انار به مقام‌های دومی و سومی رسیده بودند.

MG_8132

روز جمعه جوایز بازی‌های سالنی جام رمضان انار نیز اهدا گردید. در این بازی‌های یادبود انار به قهرمانی رسیده بود و تیم‌های فتوت انار و توکل عنوان دوم و سوم را کسب کرده بودند.

جایزه اخلاق بازی‌های سالنی جام رمضان نیز به رضا حسینی‌نوه و جایزه بهترین بازیکن به محمد همت‌آبادی اهدا شد. تیم مرحوم اسماعیلی نیز به عنوان بهترین تیم انتخاب شد.

همچنین جایزه آقای گل جام فوتبال دسته یک سال گذشته نیز محسن بیداد اهدا گردید.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=522
  • دیدگاه‌ها برای تیم یادبود قهرمان بازی سوپرجام فوتبال انار شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.