تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024
21

تولید فیلم سینمایی «سوییپر» در شهرستان انار، کرمان و محی آباد

  • کد خبر : 30596
  • 12 تیر 1400 - 23:51
تولید فیلم سینمایی «سوییپر» در شهرستان انار، کرمان و محی آباد

فیلم سینمایی «سوییپر» در ژانر کودک و نوجوان در استان کرمان تولید می شود.

به گزارش صدای انار، فیلم سینمایی «سوییپر» با توجه به شعار سال جاری با عنوان (تولید ملی، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها) در ژانر کودک و نوجوان با حضور چهره‌‌هایی همچون  عزت‌الله رمضانی‌فر، علی سلیمانی و علی محمد رادمنش در استان کرمان تولید می شود.

فیلمبرداری «سوییپر» به کارگردانی امین شجاعی و تهیه کنندگی مشترک علی میرزاده و امین شجاعی از دوم تیرماه در کرمان آغاز شده و بازیگران در لوکیشین های مختلف به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این فیلم سینمایی با توجه به شعار سال (تولید ملی، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها) در ژانر کودک و نوجوان با حضور چهره‌‌هایی همچون  عزت‌الله رمضانی‌فر، علی سلیمانی و علی محمد رادمنش به موضوع مهم کشاورزی و تولید در استان کرمان می‌پردازد.

مجتبی اسدی رئیس حوزه هنری استان کرمان از پشت صحنه فیلم سینمایی «سوییپر» به کارگردانی امین شجاعی بازدید کرد و ضمن تقدیر و تشکر از عوامل تولید این فیلم سینمایی اظهار داشت: ورود فیلمسازان جوان و با انگیزه به مسائل بومی استان و همچنین توجه به مخاطب نوجوان به عنوان گروهی که بیشترین استفاده را از محصولات رسانه‌ای دارد می‌تواند مزیت این اثر باشد.
اسدی با بیان اینکه  سینما مهم‌ترین و تاثیرگذارترین رسانه و محصول فرهنگی دنیای امروز است، افزود:  سینما و فیلمسازان جوان و متعهد، با هنر خود می‌توانند نقش به‌سزایی در پشتیبانی از جریان تولید در کشور داشته باشند و موانع موجود را جهت برطرف کردن آنها از طریق پرده نقره‌ای و صفحه تلوزیون به نمایش عموم بگذارند.

رئیس حوزه هنری انقلاب استان کرمان محصولات هنری و رسانه‌ای را به عنوان بخش مهمی از تولیدات کشور دانست و تصریح کرد:  محصولات فرهنگی و رسانه‌ای می‌توانند خود بخشی از جریان تولید کشور باشند و در این امر مسئولین فرهنگی هم باید از روند تولید محصولات فرهنگی هنری مانع زدایی کنند.

براساس این گزارش از عوامل تولید فیلم سینمایی «سوییپر» می‌توان به خلیل اسماعیلی و امین شجاعی به عنوان نویسندگان، علیرضا نجیب زاده مدیر تصویربرداری، جمال دهقان مدیرصدابرداری، محمد جعفری مدیر تولید، مصطفی پاکزاد طراح صحنه، مهدی هدایتی طراح لباس، حجت بابایی طراح گریم  اشاره کرد.

فیلم سینمایی «سوییپر» توسط بخش خصوصی و با حمایت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان و همکاری شهرداری انار و امینشهر  در لوکیشن‌هایی در شهر کرمان، محی آباد و شهرستان انار در حال تولید است.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=30596
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای تولید فیلم سینمایی «سوییپر» در شهرستان انار، کرمان و محی آباد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.