تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
9

توضیحات جهاددانشگاهی انار در خصوص نحوه برگزاری همایش موسیقی

  • کد خبر : 13550
  • 26 اسفند 1396 - 10:45
توضیحات جهاددانشگاهی انار در خصوص نحوه برگزاری همایش موسیقی

جهاددانشگاهی انار در خصوص نحوه برگزاری همایش موسیقی توضیحاتی منتشر کرد.

ضمن عرض سلام و تبریک به مناسبت فرارسیدن بهار خدمت مردم شریف شهرستان انار
با تشکر فراوان از حمایت های جناب آقای مهندس انارکی محمدی نماینده محترم ،فرماندار محترم جناب آقای مهندس زهرودی ،جناب آقای شهردار،اداره ارشاداسلامی ، معاونت سیاسی فرمانداری جناب آقای بهنویی و مشاور جوانان فرماندار مهندس خادمی بزرگوار
تلاش برای برگزاری همایش موسیقی جهاددانشگاهی از یک ماه نیم پیش آغاز و بالاخره در تاریخ۲۴ اسفند انجام شد . اما متاسفانه بدلیل یکسری ناهماهنگی ها و عدم همکاری و مسائل پشت صحنه هر دفعه این امر دچار وقفه شد و این امکان فراهم نشد که همایش موسیقی درخور شان مردم انار و گروه هایی که دعوت شده بودند انجام شود.
قابل ذکر است سالن دانشگاه آزاد که تجهیز به بهترین سیستم صوتی و نور پردازی شده در حال حاضر به دلیل منع قانونی (درظاهر)برای مراسم موسیقی غیر قابل استفاده می باشد و به همین دلیل مجبور به برگزاری همایش در سالن ورزشی شدیم که به هیچ وجه جای برگزاری اینچنین برنامه هایی نیست.

یک توضیح برای ضعف سیستم صوتی ، نور صحنه و استیج
زمانی که برنامه به مرحله اجرا رسید و قرار بر این بود در دانشگاه آزاد برگزار شود هیچ برنامه ای از پیش برای سیستم صوتی ، استیج و نور نداشتیم و بودجه ای هم برای این امر اختصاص داده نشده بود و متاسفانه به دلیل کنسل شدن سالن دانشگاه که تلاش مرحوم علی اکبر امین خیر بزرگوار بر این بود مراسمات اینچنینی در انار به بهترین نحو در این سالن انجام شود وقت تصمیم گیری برای این امر کوتاه شد و حتی باعث شد تعدادی از افراد گروه ارفع نتوانند گروه را همراهی کنند.
سالن ورزشی نه روشنایی مناسب نه محل اسکان مناسب برای هنرمندان ندارد که حتی قطعی برق هم داشتیم در قسمتی ، پس همه چیز دست به هم داد که کیفیت صدا و استیج پایین بیاید.
درمورد نرخ بلیط هم باید عرض کنم که مبلغ تعیین شده با توجه به اعتبار گروه دف نوازی ارفع کرمانی که بزرگترین گروه دف نوازی کشور با اجراهای بین المللی بود ، اما بدلیل عدم شناخت اینگونه موسیقی و گروه ارفع در شهرستان انار با اعتراض مواجه شدیم.
امیدوارم مردم شریف انار به بزرگواری و مهربانی خود تمامی کوتاهی و کاستی ها را ببخشند و با انتقادات سازنده خود مسیر را برای کارها و اجرا های آینده هموارتر کنند
و در آخر تشکر ویژه از شهردار شهر انار جناب آقای مهندس رحیمی راد بخاطر حمایت ها و دلسوزی های بی منتشون دارم.
با تشکر
مدیریت جهاددانشگاهی انار

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=13550
  • دیدگاه‌ها برای توضیحات جهاددانشگاهی انار در خصوص نحوه برگزاری همایش موسیقی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.