تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
8

تقدیر فرماندهی نیروی انتظامی از عوامل نمایش«رودخونه کله خری»

  • کد خبر : 19777
  • 20 دی 1397 - 12:41
تقدیر فرماندهی نیروی انتظامی از عوامل نمایش«رودخونه کله خری»

سرهنگ خلیلی فرمانده نیروی انتظامی از عوامل نمایش«رودخونه کله خری» تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش صدای انار،سرهنگ خلیلی در مراسم تجلیل از هنرمندان رودخانه کله خری مطرح کرد:
هنرمندان نقش موثری درپیشگیری ازآسیب های اجتماعی دارند.ایشان ضمن تجلیل از هنرمندان گروه نمایشی رودخانه کله خری گفت : تئاتر رودخانه کله خری یک نمایش خانوادگی و اجتماعی بی نظیر که توسط جوانان هنرمند شهرستان انار به اجرا در آمد که توانست خانواده ها را به دور هم جمع کند و لحظاتی متنوع همراه با طنز را برای آنان رقم زند.
رئیس پلیس شهرستان انار در ادامه بیان کرد: هنرمندان در فرهنگ سازی و ایجاد بستر نشاط و شادی در جامعه نقش تاثیرگذاری دارند و از همین رو، همواره مورد تکریم و احترام هستند ودر قلب مردم جای دارند.
وی گفت: به عنوان یک پلیس افتخار می کنم که بگویم هنرمندان مورد حمایت و توجه ما هستند و تا آنجا که به حوزه پلیس مربوط می شود ما مراقب، محافظ و کمک حال آنها هستیم و اگر از این هنرمندان حمایت شود میتوانند در قالب طنز بسیاری از معضلات جامعه را مطرح ونقش موثر و اثر گذاری در پیشگیری از آسیبهای اجتماعی داشته باشند.
فرمانده انتظامی انار تصریح کرد: برای اینکه شما در کمال آرامش و امنیت بتوانید برنامه خود را اجرا کنید نیروی انتظامی با تمام توان پای کار است البته تا مادامی که شما در چارچوب قانون باشید؛ نگاه ما نگاهی مثبت است و از شما حمایت می کنیم.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=19777
  • دیدگاه‌ها برای تقدیر فرماندهی نیروی انتظامی از عوامل نمایش«رودخونه کله خری» بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.