تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
8

تجمع کارکنان شرکتی مخابرات کشور در مقابل مجلس+تصاویر

  • کد خبر : 4188
  • 09 آبان 1395 - 18:05
تجمع کارکنان شرکتی مخابرات کشور در مقابل مجلس+تصاویر

تعدادی از کارکنان شرکتی مخابرات از سراسر کشور در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

تعدادی از کارکنان شرکتی مخابرات از سراسر کشور در مقابل مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه، ‌۱۳ مهرماه) برای اعتراض به شرایط استخدامی خود مقابل درب مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و خواستار بهبود وضعیت شغلی بودند.

بنابراین گزارش، حدود ۵۰۰ از کارکنان شرکتی مخابرات لرستان و سایر استان های کشور در یک اقدام هماهنگ در امروز سه شنبه از همان ساعت اولیه صبح دست به تجمع زدند. این تجمع در مقابل درب مجلس شورای اسلامی از نخستین ساعات صبح آغاز شده است.

تجمع کارکنان شرکتی مخابرات در مقابل مجلس

یکی از نیروهای شرکتی مخابرات شهرستان کوهدشت که در این تجمع حضور یافته است در گفت و گویی تلفنی به خبرنگار آسوبان می گوید: با وجود پیگیری هایی که تاکنون برای احقاق حق خود از جمله تجمع کارکنان در خردادماه سال جاری داشته یم؛ اما هیچ گونه اقدامی انجام نشد.

وی اظهار کرد: هم چنین در تیرماه، کارکنان شرکتی اداره مخابرات لرستان، طی پیامک “نماینده ارجمند لرستان، ما کارکنان شرکتی مخابرات لرستان خواهان پیگیری مجدانه خواسته هایی هستیم که تسلیم دفاتر ارتباط مردمی شما در حوزه انتخابیه گردیده است.” از ارسال پیامکی به دفاتر روابط عمومی نمایندگان در حوزه انتخابیه خبر دادند تا در اختیار نمایندگان لرستان قرار بگیرد.

تجمع کارکنان شرکتی مخابرات در مقابل مجلس

این نیروی معترض شرکت مخابرات لرستان تصریح کرد: تجمع، آخرین راهی بود که شاید ما را به مطالبات خود برساند.

این کارمند با بیان اینکه عمده ی مطالبات ما، اجرای طرح طبقه بندی مشاغل است؛ بیان داشت: حقوق ما در پایان هر ماه واریز نمی شود.

تجمع کارکنان شرکتی مخابرات در مقابل مجلس

وی تصریح کرد: خواسته ی ما از مجلس شورای اسلامی، قرارداد مستقیم با شرکت مخابرات و حذف واسطه ها و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل است.

در این تجمع، کارکنان بخش خصوصی شرکت مخابرات ایران از استان های کردستان، همدان، البرز، تهران، گیلان، اصفهان، لرستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خوزستان، فارس و کرمان حضور دارند.

تجمع کارکنان شرکتی مخابرات در مقابل مجلس

در این تجمع، محمد بیرانوندی و محمدرضا ملکشاهی راد، نمایندگان مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی و محجوب از سخنگوهای مجلس شورای اسلامی به ایراد سخنرانی پرداختند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=4188
  • دیدگاه‌ها برای تجمع کارکنان شرکتی مخابرات کشور در مقابل مجلس+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.