تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 22 شوال 1445 Tuesday, 30 April , 2024
6

تاکید برگماردن نگهبانان مورد اعتماد در باغات پسته

  • کد خبر : 33681
  • 02 مرداد 1402 - 17:09
تاکید برگماردن نگهبانان مورد اعتماد در باغات پسته

فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت:با توجه به در پیش بودن فصل برداشت پسته، باغداران به انتخاب نگهبانان خوش سابقه و امین برای باغات خود توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش صدای انار،سرهنگ”صادق نیک نفس”در این خصوص بیان داشت: با توجه به نزدیکی فصل برداشت محصول پسته، باغداران برای کاهش آمار سرقت در فصل برداشت، باید از افراد امین و خوش سابقه برای نگهبانی از باغات خود استفاده و از بکارگیری اتباع بیگانه در این زمینه خودداری کنند.

وی افزود: شناسایی کارگران فصلی برای برداشت محصول خود اولین درخواست پلیس از کشاورزان است که با توجه به گستردگی باغات پسته، پلیس با اعزام واحدهای گشت محسوس و نامحسوس در نقاط مختلف در کنار باغداران عزیز خواهد بود.

سرهنگ نیک نفس با اشاره به اینکه تمهیدات خوبی برای پیشگیری از سرقت پسته اندیشیده شده است گفت: پلیس با اجرای تمهیداتی برای حفاظت از دست رنج یکساله کشاورزان تا پایان فصل برداشت پسته در کنار آنان خواهد بود و نقش آفرینی و همکاری مستمر باغداران با پلیس در بحث پیشگیری و کاهش‌ جرائم مورد تاکید است.

فرمانده انتظامی شهرستان انار در پایان از کشاورزان خواست: انبارها و اماکن ضبط و نگهداری پسته خود را به مرکز هشدار الکترونیک متصل و هر گونه مورد مشکوک را به ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=33681
  • دیدگاه‌ها برای تاکید برگماردن نگهبانان مورد اعتماد در باغات پسته بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.