تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
8

بیانیه تشکر امام جمعه شهرستان انار از حضور با شکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی

  • کد خبر : 8371
  • 30 اردیبهشت 1396 - 23:20
بیانیه تشکر  امام جمعه شهرستان انار از حضور با شکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار با صدور بیانیه ای از حضور با شکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی تشکر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر می باشد:

بسمه تعالی
حماسه ۲۹اردیبهشت سال ۱۳۹۶ و حضور یکپارچه ملت بزرگ ایران شکوه وعظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش نمایان ساخت و چشم جهانیان را خیره کرد.
فرمایشات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی» در ایجاد این حماسه بیاد ماندنی بر کسی پوشیده نیست. عزت و عظمت ملت بزرگ ایران و پیشرفت و کمال ایران اسلامی مرهون رهبری حکیمانه ایشان بوده است .
بی شک همانگونه که رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی فرمودند ، پیروز واقعی این حماسه بزرگ ملت سرفراز ایران اسلامی است. لذا از عزم انقلابی و ارده خلل ناپذیر ملت ایران بویژه همشهریان گرانقدر شهرستان انار در ایجاد این جلوه های ماندگار و غرور آفرین کمال تقدیر و تشکر را بعمل می آورم .
انشاءالله دستاوردهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا توجه بیشتر به محرومان و مبارزه با فساد ، تبعیض ، بی عدالتی ، ایجاد اشتغال ، تولید و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی که از مطالبات بحق مردم است، باشد .
از کلیه برگزار کنندگان محترم انتخابات در شهرستان انار ، اعم از مجریان ، ناظران، بازرسان، نیروی انتظامی و بسیج کمال تقدیر و تشکر را بعمل می آورم .
حسن منتظری
امام جمعه شهرستان انار
۱۳۹۶/۲/۳۰

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=8371
  • دیدگاه‌ها برای بیانیه تشکر امام جمعه شهرستان انار از حضور با شکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.