5

بزرگداشت شهید مدافع حرم «سعید بیاضی زاده »در رفسنجان برگزار شد

  • کد خبر : 3912
  • 02 آبان 1395 - 17:50
بزرگداشت شهید مدافع حرم «سعید بیاضی زاده »در رفسنجان برگزار شد

با حضور پرشور مردم، بزرگداشت شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام بیاضی‌زاده در رفسنجان برگزار شد.

بعداز ظهر امروز با حضور پرشور مردم شهیدپرور، مسؤولان و خانواده شهدا مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام سعید بیاضی‌زاده در مسجد امام‌ خمینی(ره) برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین الله‌وردی در این مراسم با تبریک و تسلیت شهادت این روحانی عالم و نخبه حوزه علمیه اظهار داشت: حکومت جهانی مهدوی آخرین حلقه حاکمیت دینی است که انبیاء الهی دنبال آن بودند و ما در آستانه کامل‌ شدن این سلسله هستیم.

مدیر حوزه‌ علمیه استان کرمان با اشاره به عدالت در حکومت امام‌ زمان(عج) افزود: امام‌ صادق(ع) می‌فرمایند «در زمان امام‌ زمان(عج) همان طور که در خانه‌ها هوا وجود دارد، عدالت نیز وجود دارد» و عدالت مهدوی از خانه‌ها آغاز می‌شود.

وی اظهار داشت: پیامبر (ص) در زمان حیات خود بارها تکرار می‌کردند که ای کاش من برادرانم را ملاقات می‌کردم، بعضی اصحاب ایشان حساس شدند و ایشان فرمودند «برادران من کسانی هستند که از من فقط یک خبر شنیدند و داستان و سرگذشت مرا شنیده‌اند و پیرو من هستند».

الله‌وردی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس‌جمهور ونزوئلا اضافه کرد: ایشان فرمودند «ایستادگی و مقاومت عاقلانه و همراه با تدبیر در مقابل فشارها یقیناً پیروزی را به دنبال دارد».

مدیر حوزه‌ علمیه استان کرمان ادامه داد: اکنون بهترین تحلیل‌ها برای وضعیت دنیا سخنان مقام معظم رهبری است که به تعبیر رئیس‌جمهور سوریه جدیدترین حرف‌های مقام معظم رهبری ایران عیناً وضعیت همان زمان را تحلیل می‌کند و هر صحبتی که می‌کنند جدید است و تکراری نیست.

الله‎وردی با بیان اینکه حوزه‌های علمیه همواره پیشگام بوده و هستند، تصریح کرد: این شهادت مدال افتخاری برای خانواده انقلابی و مجاهد بیاضی‌زاده است.

وی افزود: این شهید والامقام برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) جان خود را داد و جوانان ما آن چنان از حرم آن حضرت دفاع می‌کنند که حتی یک خراش بر دیوارهای حرم آن حضرت ایجاد نشود.

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام سعید بیاضی‌زاده با قرائت قرآن توسط قاریان نخبه شهرستان و مداحی همراه بود.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=3912
  • دیدگاه‌ها برای بزرگداشت شهید مدافع حرم «سعید بیاضی زاده »در رفسنجان برگزار شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.