7

برگزاری مانور مشترک زلزله بین استان های کرمان و یزد در بیاض انار

  • کد خبر : 23651
  • 16 مرداد 1398 - 22:29
برگزاری مانور مشترک زلزله بین استان های کرمان و یزد در بیاض انار

مانور مشترک زلزله بین استان های یزد و کرمان در بیاض انار برگزار شد.

به گزارش صدای انار، سه شنبه۱۴ مردادماه مانور مشترک زلزله بین استان های یزد و کرمان در بیاض انار برگزار شد.

سید مصطفی آیت اللهی موسوی بیان داشت: ۳۰ دستگاه و حدود یک هزار نفر از استان های یزد و کرمان در اجرای مانور اعم از دستگاه های اجرایی، نیروهای نظامی و انتطامی، نیروهای امداد و نجات، مردم محلی و غیره شرکت داشتند.

وی با اشاره به رضایت از عملکرد عوامل دخیل در مانور تصریح کرد: این مانور فرضی در پی زلزله ۶.۵ ریشتری در عمق ۱۰ کیلومتری زمین در منطقه بیاض برنامه ریزی شده بود.

معاون امور عمرانی استانداری کرمان اظهار داشت: با توجه به شبیه سازی مانور در ابعاد واقعی تجربه بسیار خوبی در بحث امداد و کمک رسانی بین دستگاه های ۲ استان انجام شد.

وی افزود: نیروهای نظامی و انتطامی همکاری و هماهنگی بسیار خوبی در انجام مانور زلزله داشتند و نتایج عملکرد  دستگاه ها توسط کارشناسان به طور دقیق ارزیابی می شود.

آیت اللهی موسوی با اشاره به بحث اسکان موقت زلزله زدگان در اجرای مانور تاکید کرد: اقدامات حمایتی روحی و روانی زلزله زدگان با حضور تیم های مشاوره ای نیز در دستور کار قرار داشت.

وی با اشاره به همکاری خوب مردم در انجام مانور زلزله گفت: افراد باید در مواقع بحرانی مانند وقوع زلزله آموزش ببینند تا آمادگی کامل داشته باشند.

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=23651
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری مانور مشترک زلزله بین استان های کرمان و یزد در بیاض انار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.