تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
9

برگزاری اولین جلسه کمیته فرهنگی بانوان شهرستان انار

  • کد خبر : 5573
  • 28 آذر 1395 - 16:22
برگزاری اولین جلسه کمیته فرهنگی بانوان شهرستان انار

اقدس السادات موسوی مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار انارگفت: زن در خانواده و جامعه نقش تربیتی برعهده دارد و علاوه بر آن عملکرد زنان و تاثیرات مفید و عمیق آن در عرصه فرهنگی و اجتماعی غیر قابل انکار است

به گزارش انارآنلاین، ۲۸ آذرماه اولین جلسه کمیته فرهنگی بانوان شهرستان انار به ریاست خانم اقدس السادات موسوی مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار انار و باحضور مشاورین بانوان ادارات شهرستان در فرمانداری تشکیل جلسه داد.

در این جلسه خانم موسوی ضمن تبریک بمناسبت ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) اظهار امیدواری کرد که این هفته موقعیتی باشد برای تمرین در مهربانی و ارتقاء رفتار انسانی و آموختن از سیره زندگی این بزرگواران.

وی افزود زن در خانواده و جامعه نقش تربیتی برعهده دارد و علاوه بر آن عملکرد زنان و تاثیرات مفید و عمیق آن در عرصه فرهنگی و اجتماعی غیر قابل انکار است زنان تربیت کننده و آموزش دهنده هستند و بنا بر فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) زنان در هر صحنه از فعالیتها که وارد شوند خانواده وارد آن عرصه و فعالیت شده است.

خانم موسوی در ادامه درخصوص مشکلات فرهنگی و کارهای فرهنگی که می توانیم برای بانوان شهرستان انجام شود به طرح موضوع و تبادل نظر با حضار پرداختند .

از جمله موضوعات مورد بحث در این جلسه (برنامه ریزی جهت دهه فجر و ۹ دی ،مقابله با آسیب های اجتماعی ،تشکیل کارگاه آموزشی تحکیم بنیان خانواده،نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی،برپایی مجالسی با موضوع پررنگ کردن سنتهای دینی و ملی مثل شب یلدا در تمام مهد کودکها و پیش دبستانیها و نهادینه کردن احترام  وتکریم بزرگان خانواده به بهانه اعیاد و مناسبتهای ملی و مذهبی تقویم بود.

contentimages_37529 contentimages_37532 contentimages_37531

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=5573
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری اولین جلسه کمیته فرهنگی بانوان شهرستان انار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.