تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
9

برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان انار در سال ۹۸

  • کد خبر : 21643
  • 18 فروردین 1398 - 22:34
برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان انار در سال ۹۸

اولین جلسه شورای اداری شهرستان انار در سال ۹۸ امروز صبح تشکیل شد.

به گزارش صدای انار، اولین جلسه شورای اداری شهرستان انار صبح امروز یک شنبه ۱۸ فروردین با حضور مسئولین شهرستان در فرمانداری انار برگزار شد.علی زهرودی فرماندار شهرستان انار در این جلسه گفت : تجربه تخریب محصول پسته در سال گذشته به ما ثابت کرد که علاوه در کشاورزی بایستی در حوزه دیگر تولید نیز ورود نمود تا حداقل بخشی از خسارات را بتوان جبران نمود.

فرماندار همچنین با اشاره به شعار امسال با عنوان رونق تولید گفت : بایستی تمامی ادارات با در نظر گرفتن شرایط شهرستان در زمینه راه اندازی و حمایت از واحدهای تولیدی تلاش نمایند.
رعایت انظباط اداری ، تکریم ارباب رجوع ،راه اندازی میز خدمت بخصوص میزخدمت الکترونیکی در ادارات ، آموزش پرسنل در حوزه تکریم ارباب رجوع و بحران ، همکاری ادارات با موکبین خدمت رسان به مردم سیل زده خوزستان ، رعایت قوانین مربوط به انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط مدیران و کارکنان ایشان بخصوص در ساعات اداری، از دیگر تاکیدات فرماندار در این جلسه بود.
زهرودی همچنین با اعلام افزایش ۳۵ درصدی مسافرت های نوروزی به شهرستان از کلیه اعضای ستاد تسهیلات نوروزی تقدیر و تشکر نمود.
حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان نیز در این جلسه ضمن تبریک اعیاد رجبیه و شعبانیه ، در خصوص فضایل ماه شعبان مطالبی را ایراد نمود.
وی همچنین با اشاره به خسارات ناشی از سیل در مناطق مختلف کشور گفت : همه ما در برابر این خسارات مسئولیم و بایستی به هر طریق ممکن کمک حال ایشان باشیم.
امام جمعه با اشاره به تفاوت چشمگیر حضور مسافرین نوروزی نسبت به سال های قبل در شهرستان ، از کلیه عوامل ستاد تسهیلات سفر تقدیر و تشکر نمود.

 

عکس:منصور زارع

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=21643
  • منبع : صدای انار
  • دیدگاه‌ها برای برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان انار در سال ۹۸ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.