تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
9

بررسی ظرفیت ها و پتانسیل ها روستاههای شهرستان انار/ارائه تسهیلات کم بهره

  • کد خبر : 1709
  • 26 مرداد 1395 - 11:42
بررسی ظرفیت ها و پتانسیل ها روستاههای شهرستان انار/ارائه تسهیلات کم بهره

درصورت ارائه طرح توجیهی و کارشناسی شده توسط روستاها تسهیلاتی با بهره کم جهت اشتغالزایی به آنها تعلق میگیرد .

به گزارش انارآنلاین؛ دکتر سعید رضا جندقیان معاون امور دهیاریهای سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور به همراه شهسوارپور مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان با هدف بررسی ظرفیت ها و پتانسیل ها روستاههای پایلوت به شهرستان انار سفر کردند.

در این سفر جندقیان معاون امور دهیاریهای سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور  به همراه  سرپرست فرمانداری انار ، مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان ،معاون برنامه ریزی و بخشدار مرکزی طی نشستی با دهیاران و شوراهای روستاههای هدف طرح ها و پتانسیل های آنها را مورد بررسی قرار دادند.

در ابتدای جلسه ، سرپرست فرمانداری انار ضمن خیرمقدم و تبریک ولادت باسعادت امام رضا علیه السلام گزارشی از ظرفیت ها و پتانسیل های روستاهای شهرستان را بیان نمودند.

ContentImages_24492

سپس شهسوارپور مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراههای استانداری کرمان ،هدف از این سفر را دیدن ظرفیت ها و پتانسیل ها روستاهها در انار عنوان کرد و گفت : با توجه به انتخاب استان کرمان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی ،باید با استفاده از پتانسیل های روستاها در افزایش تولیدات و ایجاد زمینه های اشتغال و توسعه در روستاها بکوشیم.

در ادامه دهیاران شهرستان پیشنهادات و نظرات خود را بیان نمودند.

دکتر سعیدرضا جندقیان معاون امور دهیاریهای سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در پایان سفر خود به همراه سرپرست فرمانداری انار و مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراههای استانداری کرمان از چند روستای شهرستان اناربازدید و پتانسیل ها و ظرفیتهای موجود را ارزیابی و بررسی نمودند.

 لازم به توضیح است که باتوجه به صحبتهای دکتر جندقیان درصورت ارائه طرح توجیهی و کارشناسی شده توسط روستاها تسهیلاتی با بهره کم جهت اشتغالزایی به آنها تعلق میگیرد که در این خصوص مذاکراتی مابین مسئولین شهرستان و ایشان انجام شد.

ContentImages_24494

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=1709
  • دیدگاه‌ها برای بررسی ظرفیت ها و پتانسیل ها روستاههای شهرستان انار/ارائه تسهیلات کم بهره بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.