تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
8

بدون توجه به انگیزه‌های سیاسی و جناحی برای پیشرفت و آبادانی شهرستان قدم برداریم

  • کد خبر : 3615
  • 23 مهر 1395 - 16:17
بدون توجه به انگیزه‌های سیاسی و جناحی برای پیشرفت و آبادانی شهرستان قدم برداریم

امام جمعه شهرستان انار گفت: نماز جمعه سبب تقویت پایه‌های حکومت دینی و ترویج فرهنگ اسلامی می‌شود.

حجت‌الاسلام حسن منتظری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم پیامبر مکرم اسلام (ص) اقامه نماز جمعه بود، زیرا نماز جمعه سبب تقویت پایه‌های حکومت دینی و ترویج فرهنگ اسلامی می‌شود.

وی با تشریح اهمیت برگزاری نماز جمعه گفت: نماز جمعه یک قرارگاه فرهنگی و قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق است و یکی از سنگرهای مهم مبارزه با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به شمار می‌رود.

امام جمعه شهرستان انار خاطرنشان کرد: در نماز جمعه می‌توان با ابلاغ پیام‌های فرهنگی، سیاسی و بهداشتی باورهای مردم را تقویت کرد.

منتظری تبیین کرد: مردم و مسئولان بدون توجه به انگیزه‌های سیاسی و جناحی همه دست در دست هم داده و با پیروی از مقام معظم رهبری در راه پیشرفت و آبادانی این شهرستان همت کنند.

حجت‌الاسلام محمد قاسمی‌زاده مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان کرمان قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته انار، حجت‌‌الاسلام حسن منتظری را به عنوان امام جمعه جدید این شهرستان معرفی کرد و اظهار داشت: شهرستان انار در حوزه روحانیت و فرهنگ و هنر و حوزه مدیریتی، نیروهای کارآمد و پرتوانی دارد که باید دست در دست هم دهند و برای پیشرفت این شهرستان تلاش کنند.

وی گفت: امام جمعه حلقه وصل بین نظام و مردم است و می‌کوشد تا وحدت بین مردم حفظ شده و سبب تحکیم جامعه اسلامی شود.

قاسمی‌زاده افزود: یکی از وظایف امام جمعه این است که مردم را نسبت به وظایف خطیر و حساسی که در نظام جمهوری اسلامی داشته هوشیار کرده و آنان را به حفظ وحدت و دوری از تفرقه سفارش کند.

در ادامه سیدضیاء طباطبایی فرماندار انار نیز ضمن خیرمقدم به امام جمعه جدید انار گفت: حجت‌الاسلام شیخ حسن منتظری از افرادی بودند که از انار رفته بودند و ما چون دوست‌شان داشتیم و چون برای ما عزیزبودند ایشان را به شهرمان بازگرداندیم و امیدواریم که در کنار ایشان و نماینده محترم شهرستان‌های انار و رفسنجان بتوانیم خدمتگذار خوبی برای مردم شهرستان انار باشیم.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=3615
  • دیدگاه‌ها برای بدون توجه به انگیزه‌های سیاسی و جناحی برای پیشرفت و آبادانی شهرستان قدم برداریم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.