16

باگرانفروشان و دلالان در شهرستان اناربرخورد خواهیم کرد

  • کد خبر : 706
  • 05 مرداد 1395 - 16:09
باگرانفروشان و دلالان در شهرستان اناربرخورد خواهیم کرد

آقای طباطبائی با اشاره به اهمیت نظارت بر بازار جهت رفاه حال شهروندان از مسئولین خواستند تا ارگانهای ذیربط بصورت جدی با برنامه ریزی ضمن حذف دلالان با گرانفروشی از چند نرخی بودن در شهرستان انار جلوگیری نمایند.

به گزارش انارآنلاین، ۵ مرداد ماه کمیته تنظیم بازار شهرستان انار به ریاست آقای طباطبائی سرپرست فرمانداری انار و با حضور دادستان ،فرمانده انتظامی ،معاون عمرانی،شهردار ودیگر اعضای این کمیته در محل فرمانداری برگزار گردید.

آقای طباطبائی در این جلسه با اشاره به اهمیت نظارت بر بازار جهت رفاه حال شهروندان از مسئولین خواستند تا ارگانهای ذیربط بصورت جدی با برنامه ریزی ضمن حذف دلالان با گرانفروشی از چند نرخی بودن در شهرستان انار جلوگیری نمایند.

 آقای طباطبائی در ادامه اظهار داشت سرکشی، کنترل و نظارت ویژه و اطلاع رسانی از بازار و کلیه صنوف و بخصوص اصناف مرتبط با مایحتاج عمومی مردم از خواسته های اینجانب جهت رفاه حال مردم است. وی در ادامه افزود از دستگاه های اجرایی مربوطه علی الخصوص مجمع امور صنفی،اداره صنعت معدن تجارت و سایر دستگاه های نظارتی می خواهم تا با پیگیری  و برنامه ریزی و نظارت مستمر و برخورد قانونی اجناس با کیفیت و قیمت مناسب در دسترس مردم قرار گیرد.

وی همچنین افزود در خصوص کاهش قیمتها در شهرستان باید ضمن پیگیری راه اندازی اداره تعزیرات و اداره صنعت معدن تجارت در دستور کار قرارگیرد که ما مرتبا با مکاتبات و مذاکراتی که انجام داده ایم از استان آن را پیگیری نموده ایم  که انشااله طی دیداری که در روزهای آتی با مدیر کل تعزیرات خواهیم داشت راه اندازی نمایندگی تعزیرات در شهرستان را به نتیجه برسانیم.

 سرپرست فرمانداری انار همچنین گفت مچمع امور صنفی و اداره صنعت معدن تجارت باید قیمتها را همه روزه به این فرمانداری و کسبه اعلام نمایند و نظارت کامل انجام شود و موارد تخلف به تعزیرات معرفی گردد.

 در این جلسه پس از تبادل نظر مقرر شد جهاد کشاورزی نظارت و پیگیری لازم  در خصوص قیمت نهاده های کشاورزی و دامی را داشته باشند تا این نهاده ها با قیمت مناسب تر به دامداران برسد .

دادستان محترم نیز در خصوص برخورد و مبارزه با گرانفروشی و … اعلام آمادگی کردند تا با دستگاه های اجرایی شهرستان جهت برخورد با متخلفین همکاری نمایند. ساماندهی دوره گردها،پنجشنبه بازار و… نیز از موارد دیگر مورد بحث در این جلسه بود.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=706
  • دیدگاه‌ها برای باگرانفروشان و دلالان در شهرستان اناربرخورد خواهیم کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.