تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
14

بازدید مهندس زهرودی فرماندار انار از شهرک صنعتی

  • کد خبر : 11716
  • 21 دی 1396 - 19:09
بازدید مهندس زهرودی فرماندار انار از شهرک صنعتی

مهندس زهرودی سرپرست فرمانداری انار به اتفاق تعدادی از روسای ادارات مربوطه باحضور در شهرک صنعتی انار ضمن بازدید از واحدهای صنعتی در این شهرک و واحد های صنعتی خارج از شهرک  از نزدیک با صنعتگران و سرمایه گذاران گفتگو نمودند.

به گزارش صدای انار به نقل از روابط عمومی فرمانداری انار ۲۱ دیماه مهندس زهرودی سرپرست فرمانداری انار به اتفاق تعدادی از روسای ادارات مربوطه باحضور در شهرک صنعتی انار ضمن بازدید از واحدهای صنعتی در این شهرک و واحد های صنعتی خارج از شهرک  از نزدیک با صنعتگران و سرمایه گذاران گفتگو نمودند.

در این بازدیدها مدیران واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ضمن بیان اقدامات بعمل آمده د رشهرک مشکلات خود را جهت توسعه و ایجاد زمینه لازم برای سرمایه گذاری بیشتر با ایشان درمیان گذاشتند.

تکمیل زیرساختها و شرایط توسعه بعضی واحد ها در شهرک صنعتی،حل مشکل نقدینگی واحدهای تولیدی و اخذ تسهیلات همچنین پیگیری جهت ایجاد بازار فروش محصولات تولیدی در این شهرک از جمله مواردی بود که با مسئولین درمیان گذاشته شد. مهندس زهرودی در این بازدید ها قول مساعد پیگیری مشکلات صنعتگران را از طریق استانداری و اداره کل صنعت معدن تجارت استان و همچنین ادارات کل دیگر استان داده و تاکید نمودند توسعه صنعتی شهرستان از اولویت های کاری اینجانب است که امید است با همکاری سرمایه گذاران و ادارات هر چه بیشتر رقم بخورد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=11716
  • دیدگاه‌ها برای بازدید مهندس زهرودی فرماندار انار از شهرک صنعتی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.