تاریخ : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳ 20 ذو الحجة 1445 Wednesday, 26 June , 2024
2

بازدید فرمانده انتظامی شهرستان انار از دفتر پایگاه خبری صدای انار

  • کد خبر : 34546
  • 09 خرداد 1403 - 23:08
بازدید فرمانده انتظامی شهرستان انار از دفتر پایگاه خبری صدای انار

فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت: پایگاه خبری صدای انار یکی از پایگاههای خبری موفق و پرمخاطب در سطح شهرستان است.

به گزارش صدای انار،عصر امروز چهارشنبه ۹ خرداد،سرهنگ صادق نیک نفس فرمانده انتظامی شهرستان انار از دفتر پایگاه خبری صدای انار بازدید کرد.

سرهنگ صادق نیک نفس در گفت وگو با علی میرکی سردبیر پایگاه خبری صدای انار اظهار داشت:‌ رسانه در فرهنگ سازی بین مردم نقش پر رنگی دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان انار با اشاره به نقش تأثیرگذار رسانه‌ در دنیای امروز، گفت: انتظار داریم اصحاب‌ رسانه خدمات و کارهای خوب انجام شده را منعکس کنند.

وی گفت:از زحمات خبرنگاران پایگاه خبری صدای انار کمال تشکر را دارم چراکه پایگاه خبری صدای انار یکی از پایگاههای خبری موفق و پرمخاطب در سطح شهرستان است که با انتشار اخبار، تأثیرگذاری بسیار خوبی را در جامعه و فضای مجازی داشته است.

سرهنگ نیک نفس در ادامه افزود:درب اتاق ما به روی اصحاب رسانه باز می باشد و تقاضایی که از اصحاب رسانه داریم این است که قبل از انتشار خبرهای حوزه انتظامی،صحت و سقم خبر را از ما سوال کنند تا ما بررسی کنیم تا خبر درست منتشر شود.

وی گفت:ما همیشه سعی کردیم با همه اصحاب رسانه بخصوص پایگاه خبری صدای انار که هر موضوعی را مطرح کرده اند، در فضای مجازی،تلفنی و حضوری پیگیری کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان انار افزود:به جرات می توان گفت پا به کارترین سازمان پلیس است و ما ادعا نداریم که در شهرستان انار هیچ مشکلی از طرف ما نیست،آنچه هدف است خدمت به مردم شهرستان انار می باشد.

در پایان میرکی سردبیر پایگاه خبری صدای انار ضمن خیر مقدم ،از زحمات و تلاش ‌های شبانه ‌روزی پلیس و تعامل خوب فرماندهی انتظامی شهرستان انار با اصحاب ‌رسانه شهرستان تشکر نمود.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=34546
  • دیدگاه‌ها برای بازدید فرمانده انتظامی شهرستان انار از دفتر پایگاه خبری صدای انار بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.