تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
6

بازدید فرماندارانار از اولین معدن شن و ماسه شهرستان

  • کد خبر : 624
  • 04 مرداد 1395 - 16:13
بازدید فرماندارانار از اولین معدن شن و ماسه شهرستان

سیدضیاء الدین طباطبائی سرپرست فرمانداری انار به اتفاق بخشدار مرکزی و کارشناسان فرمانداری از اولین معدن شن و ماسه شهرستان انار متعلق به آقای سید عباس جعفری بازدید و از نزدیک در جریان نحوه عملکرد و مشکلات این معدن قرار گرفتند.

به گزارش انارآنلاین،  سیدضیاء الدین طباطبائی سرپرست فرمانداری انار به اتفاق بخشدار مرکزی و کارشناسان فرمانداری از اولین معدن شن و ماسه شهرستان انار متعلق به آقای سید عباس جعفری بازدید و از نزدیک در جریان نحوه عملکرد و مشکلات این معدن قرار گرفتند.

 لازم بذکر است که این معدن که کار خود را از سال ۱۳۶۹ آغاز نموده و هم اکنون نیز ۱۲ نفر را بطور مستقیم بکارگیری نموده است و در زمینه تولید انواع ماسه و شن فعالیت می نماید.

در این بازدید حل مشکل امتیاز برق بوسیله اخذ تسهیلات توسط مالک مطرح گردید که در این خصوص سرپرست فرمانداری انار پس از بازدید از قسمتهای مختلف معدن و تشکر از فعالیتهای صورت گرفته توسط مالک معدن گفت حل مشکل برق این معدن می تواند موجب ارتقاء کیفیت شن و ماسه تولیدی این معدن و در نهایت ارتقاء کیفیت محصولات بتنی شود که در این خصوص از طریق ارگانهای استانی و اعطای تسهیلات جهت امتیاز برق به این معدن آن را پیگیری می نمائیم.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=624
  • دیدگاه‌ها برای بازدید فرماندارانار از اولین معدن شن و ماسه شهرستان بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.