تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
10

بازدید طباطبایی فرماندار انار از کتابخانه عمومی شهید اسماعیلی نیا/ عضویت فرماندار در کتابخانه

  • کد خبر : 9399
  • 29 مرداد 1396 - 16:46
بازدید طباطبایی فرماندار انار از کتابخانه عمومی شهید اسماعیلی نیا/ عضویت فرماندار در کتابخانه

مهندس طباطبائی فرماندارانار در این مراسم گفت: اهمیت دادن به مساله کتاب، کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه یکی از راه‌های مهم توسعه فرهنگی است و از اهمیت خاصی برخوردار می باشد .

به گزارش انارآنلاین،صبح امروز مهندس طباطبائی فرماندار انارضمن  دیدار و گفتگو با مسئول اداره کتابخانه های عمومی شهرستان و کتابداران حاضر در کتابخانه ،پس از آن فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان به اتفاق مسئول اداره کتابخانه های عمومی باحضور در کتابخانه های شهید اسماعیلی نیا انار از این کتابخانه بازدید و با مسئول این کتابخانه گفتگو نمود.

خانم اسماعیلی کتابدار کتابخانه نیز گزارشی از وضعیت کتب موجود،تعداد مراجعان و موضوعات مرتبط به کتابخانه ها را به رئیس انجمن کتابخانه های شهرستان توضیح دادند.

مهندس طباطبائی فرماندار انار نیز در این بازدید ضمن تشکر از مسئولین این واحد فرهنگی به مقوله کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و باتوجه به اهمیت ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه در بین خانواده ها از آنها خواست تا پیشنهادات خود را جهت بالابردن سرانه مطالعه جامعه به ایشان ارائه نمایند.

وی همچنین فرم عضویت کتابخانه شهید اسماعیلی نیا را تکمیل و به عضویت این کتابخانه در آمدند.

photo_2017-08-20_16-37-33

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=9399
  • دیدگاه‌ها برای بازدید طباطبایی فرماندار انار از کتابخانه عمومی شهید اسماعیلی نیا/ عضویت فرماندار در کتابخانه بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.