3
همزمان با هفته هلال احمر صورت گرفت؛

بازدید رئیس کمیسیون اقتصادی عمرانی مجمع جمعیت هلال احمر کشور از جمعیت هلال احمر شهرستان انار

  • کد خبر : 33424
  • 21 اردیبهشت 1402 - 13:53
بازدید رئیس کمیسیون اقتصادی عمرانی مجمع جمعیت هلال احمر کشور از جمعیت هلال احمر شهرستان انار

رئیس کمیسیون اقتصادی عمرانی مجمع جمعیت هلال احمر کشور گفت:امدادگران جمعیت هلال احمر سربازان پر تلاشی هستند که در زمان بحران در تمام ساعات به کمک اقشار آسیب دیده می پردازند  و از هیچ کمکی دریغ نمی کنند.

به گزارش صدای انار، امروز پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه ،  احمد انارکی محمدی
رئیس کمیسیون اقتصادی عمرانی مجمع جمعیت هلال احمر کشور و عضو هئیت مدیره جمعیت هلال احمر استان کرمان ، از انبار امدادی و اتاق آماده عملیات این جمعیت بازدید و با پرسنل و اعضاء این جمعیت دیدار نمود.

در ابتدای این بازدید محمود بهشتی نیا رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان انار ، گزارشی از عملکرد واحدهای این جمعیت در سال ۱۴۰۱ را خدمت احمد انارکی محمدی ارائه نمود و نیز پاره از مشکلات مربوطه هر  واحدها و برنامه های آینده این جمعیت را مطرح کرد.

احمد انارکی محمدی در ابتدا هفته هلال احمر را به یکایک پرسنل و اعضاء پر تلاش این جمعیت تبریک عرض نمود و افزود :امدادگران جمعیت هلال احمر سربازان پر تلاشی هستند که در زمان بحران در تمام ساعات به کمک اقشار آسیب دیده می پردازند  و از هیچ کمکی دریغ نمی کنند.

احمد انارکی محمدی رئیس کمیسیون اقتصادی عمرانی مجمع جمعیت هلال احمر کشور ضمن اشاره به صحبتهای رهبر معظم انقلاب در خصوص هلال احمر گفت : رسالت جمعیت هلال احمر تمام شدنی نیست و درحوادث  اعم از زلزله ، سیل ، برف و کولاک و .. جمعیت هلال احمر بدون منت پیش قدم این حوادث می باشد و ما افتخار می کنیم که عضو کوچکی از این جمعیت هستیم و  با تلاش های هئیت مدیره و رئیس جمعیت هلال احمر کشور پاره ای از مشکلات امدادگران و نجاتگران این جمعیت حل شده است.

وی افزود : در زلزله ترکیه جمعیت هلال احمر با اشتیاق به کمک زلزله زدگان رفتند و به نحوه احسن وظایف خود را انجام دادند تا جایی که دولت ترکیه رسما از جمعیت هلال احمر تشکر نمود که این باعث غرور و افتخار ایرانیان می باشد .

در حاشیه این دیدار احمد انارکی محمدی از انبار امدادی و اتاق عملیات این جمعیت بازدید و پای حرف یکایک امدادگران نشست.

۹

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=33424
  • دیدگاه‌ها برای بازدید رئیس کمیسیون اقتصادی عمرانی مجمع جمعیت هلال احمر کشور از جمعیت هلال احمر شهرستان انار بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.