تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
6

بازدید اعضای شورای اسلامی شهر انار از شهرک صنعتی

  • کد خبر : 11344
  • 29 آذر 1396 - 15:41
بازدید اعضای شورای اسلامی شهر انار از شهرک صنعتی

اعضای شورای اسلامی شهر انار پس از بازدید از واحدهای تولیدی ، مدیرعاملان در نشستی با اعضای شورای اسلامی شهر به بیان مشکلات این شهرک پرداختند.

به گزارش صدای انار به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر انار ،بادعوت صنعتگران از اعضای شورای اسلامی شهر،  ضمن حضور در محل شهرک صنعتی انار از بخش های مختلف آن  بازدید بعمل آوردند.

پس از بازدید از واحدهای تولیدی ، مدیرعاملان در نشستی با اعضای شورای اسلامی شهر به بیان مشکلات این شهرک پرداختند.

انارکی محمدی رئیس شورای اسلامی شهر در این نشست ضمن ابراز خرسندی از وجود چنین واحدهای تولیدی موفق و پیشگام، فعالیت این شهرک را افتخاری برای شهرستان دانست.

وی حمایت از تولید کننده را در شکوفایی اقتصادی و رفع مشکلات اشتغال شهرستان  تأثیرگذار خواند و اظهار کرد: امیدواریم مسوولان دستگاه های اجرایی استان بیش از پیش از تولید کنندگان شهرستان انار حمایت کنند و شورای اسلامی شهر انار  نیز آمادگی خود را در راستای حمایت از واحدهای تولیدی  این شهرک اعلام می دارد.

علیپور اسماعیلی عضو شورای اسلامی شهر نیز در جریان بازدید از واحدهای  مختلف شهرک صنعتی اظهار کرد: شهرک صنعتی علاوه بر محصولات ممتازی که تولید می کند با اشتغال زایی مستقیم برای جوانان جویای کار شهرستان ، بار قابل توجهی را از دوش اقتصاد و اشتغال شهرستان برداشته است.

جعفری عضو شورای اسلامی شهر نیز پشتکار و توانمندی مدیران و کارکنان کارخانه ها در شهرک صنعتی را ستودنی خواند و ضمن تشکر از فرمانداری و اداره کل شرکت شهرک های صنعتی و دیگر نهاد های مسئول تصریح کرد:امیدواریم با همت و همدلی مدیر عامل های واحد های صنعتی و مسئولین شاهد پیشرفت و شکوفایی بیش از پیش شهرک صنعتی باشیم.

وی همچنین خواهان برگزاری جلسه با مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی با نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار  و مسئولین ذی ربط شهرستان در محل شرکت شهرک های صنعتی جهت بررسی و مرتفع کردن مشکلات از نزدیک شد.

صوراسرافیل معاونت خدمات شهری شهرداری انار در پایان عنوان کرد : شهرداری انار در صورتی که زیرساخت فضای سبز شهرک آماده گردد در خصوص مشاوره و مشارکت در ایجاد فضای سبز شهرک صنعتی و تبلیغات واحد های تولیدی در بیلبوردهای شهرداری همکاری های لازم را با شرکت شهرک های صنعتی اعلام می دارد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=11344
  • دیدگاه‌ها برای بازدید اعضای شورای اسلامی شهر انار از شهرک صنعتی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.