تاریخ : جمعه, ۲۳ شهریور , ۱۴۰۳ 10 ربيع أول 1446 Friday, 13 September , 2024
3
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان؛

ایست بازرسی مهریز به انار منتقل نخواهد شد/در تمامی ورودی های استان کرمان ایست بازرسی احداث شده است

  • کد خبر : 34673
  • 22 مرداد 1403 - 16:59
ایست بازرسی مهریز به انار منتقل نخواهد شد/در تمامی ورودی های استان کرمان ایست بازرسی احداث شده است

مدیرکل امنیتی استانداری گفت:هیچ مصوبه ای در خصوص اینکه ایست بازرسی مهریز به انار منتقل می شود نداریم و قطعا هم نخواهیم داشت و این خبر صحت ندارد و انچه که مصوبه است، احداث ایست بازرسی در ورودی شهرستان انار در دوراهی دهج می باشد و در خروجی استان ایست بازرسی احداث نخواهد شد.

صبح امروز دوشنبه ۲۲ مرداد ماه،جلسه ای در خصوص  ایست بازرسی انار با اسدی مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان و علی میرکی سردبیر پایگاه خبری صدای انار در محل استانداری کرمان برگزار شد.

در این جلسه،علی میرکی سردبیر صدای انار به مدیر کل امنیتی استانداری کرمان گفت:رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور در اردیبهشت ماه سالجاری اظهار داشتند که ایست و بازرسی پاسگاه شهید مدنی به محدوده شهرستان انار منتقل می‌شود آیا این خبر صحت دارد؟

اسدی در پاسخ این سوال گفت:صحبتهای رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور در استان یزد در حد پیشنهاد بود و ما هیچ مصوبه ای در خصوص اینکه ایست بازرسی مهریز به انار منتقل می شود نداریم و قطعا هم نخواهیم داشت و این خبر صحت ندارد و انچه که مصوبه است، احداث ایست بازرسی در ورودی شهرستان انار در دوراهی دهج می باشد و در خروجی استان ایست بازرسی احداث نخواهد شد.

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان گفت:ایست بازرسی انار در نقطه ای احداث می شود که ما می توانیم جاده دهج به شهربابک را نیز پوشش دهیم.

وی افزود:ایست بازرسی انار مدت زمان زیادی است که مصوب شده و باید اقدامات لازم جهت ساخت آن انجام می گرفت و با تغییر دولتها و پیمانکاران،احداث این ایست بازرسی به عقب افتاد.

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان  در ادامه افزود:اعتبار کشوری ایست بازرسی انار مشخص شده و هم اکنون ساخت این ایست بازرسی با جدیت دنبال و در حال احداث می باشد.

اسدی گفت:هر استانی در ورودی استان خود ایست بازرسی قرار می دهد و ما باید در بحث امنیت در جنوب،شرق ،غرب و شمال استان کرمان ایست بازرسی داشته باشیم.

وی اظهار داشت:همانطور که استان یزد  ورودی خود از سمت استان کرمان،ایست بازرسی مهریز را دارد ما هم در ورودی استان در دوراهی دهج در حال احداث ایست بازرسی هستیم.

اسدی گفت:در تمامی ورودی های استان کرمان ایست بازرسی هایی تعریف و احداث شده و یکی از این ایست بازرسی ها،ایست بازرسی انار در دوراهی دهج و ورودی استان کرمان از سمت استان یزد می باشد.

مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان در پایان افزود:ما در بحث مسائل امنیتی با کسی شوخی و رو در واسی نداریم وکسانی که در بحث امنیتی و بدون تخصص اظهار نظر و افکار عمومی را مشوش می کنند باید پاسخگو باشند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=34673
  • دیدگاه‌ها برای ایست بازرسی مهریز به انار منتقل نخواهد شد/در تمامی ورودی های استان کرمان ایست بازرسی احداث شده است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.