6
استاندار کرمان:

اگر بتوانیم شهرستان های استان را ممنوع افاغنه خواهیم کرد/امیدواریم که بیمارستان انار تا ۲ ماه آینده به بهره برداری برسد

  • کد خبر : 32817
  • 11 آذر 1401 - 19:24
اگر بتوانیم شهرستان های استان را ممنوع افاغنه خواهیم کرد/امیدواریم که بیمارستان انار تا ۲ ماه آینده به بهره برداری برسد

دکتر فداکار استاندار کرمان در جلسه شورای اداری شهرستان انار گفت:با پیگیری های انجام شده و اختصاص اعتبارات سفر ریاست جمهور به استان کرمان ، امیدواریم که بیمارستان انار تا ۲ ماه آینده به بهره برداری برسد.

به صدای انار به نقل از گزارش روابط عمومی فرمانداری انار، دکتر فداکار استاندار کرمان در جلسه شورای اداری شهرستان انار گفت:با پیگیری های انجام شده و اختصاص اعتبارات سفر ریاست جمهور به استان کرمان ، امیدواریم که بیمارستان انار تا ۲ ماه آینده به بهره برداری برسد.

. وی همچنین در خصوص مجتمع ادارات گفت : پیشرفت قابل توجهی در این پروژه صورت گرفته است، که امیدواریم این پروژه نیز به زودی به بهره برداری برسد.

دکتر فداکار با اشاره به بازدید صورت گرفته از مجموعه ورزشی آموزش و پرورش گفت ، در خصوص این پروژه در شورای آموزش و پرورش استان تصمیم گیری خواهد شد.

دکتر فداکار استاندار کرمان در خصوص ممنوعیت شهرستان در زمینه سکونت و تردد افاغنه گفت : اگر بتوانیم شهرستان های دیگر را نیز ممنوع افاغنه خواهیم کرد.

وی در خصوص خبرهای خروج پول مس از استان گفت : این خبرها در حد شایعه است و پول تنها از بانکی به بانک دیگر منتقل گردیده است. و در حال حاضر ۴۶ درصد از منابع مالی مس در رفسنجان در گردش است.

استاندار کرمان در خصوص تعهدات اجتماعی مس نیز گفت: با توجه به اینکه این شرکت بصورت سهامی میباشد ، کمک های خوبی به شهروندان استان ارائه نموده است که نمونه اخیر آن کمک هزینه تعمیرات مسکن در رفسنجان در سیلاب اخیر بوده است.

موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در این جلسه از ابلاغ ۴ درصدی تسهیلات ۵ ساله به کشاورزان خبر داد که بزودی سهم بانک های عامل مشخص خواهد شد.

وی همچنین از ابلاغ تسهیلات سرمازدگی و امهال وام های کشاورزی در آینده نزدیک خبر داد.

دکتر موسوی از تخصیص ۲۴ میلیارد تومانی اعتبارات سفر برای بیمارستان انار گفت و افزود ۱۰۰ درصد اعتبارات ۱۰ میلیاردی تقاطع غیر همسطح جذب گردیده است.

معاون استاندار با اشاره به سفر ریاست محترم جمهور به استان گفت ؛ از برکات سفر اختصاص ۲۶ هزار میلیارد تومان به استان بوده است.

دکتر موسوی با اشاره به پیشرفت مجتمع ادارات از افزایش اعتبارات این پروژه بمنظور تکمیل آن در آینده نزدیک خبر داد.

وی همچنین در خصوص تعمیرات استادیوم انار افزود ، سهم شهرستان در اینخصوص دیده شده است.

محسن صالحی فرماندار انار در این جلسه با اشاره به موقعیت و پتانسیل های شهرستان انار گفت: بالغ بر ۲۴۰۰۰ خودرو روزانه در مسیر ترانزیت شهرستان انار به سایر استان ها تردد دارد.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب اقتصادی شهرستان بویژه طی دوسال اخیر خواستار تجدید نظر در ضریب محرومیت برای شهرستان انار شد.

فرماندار با اشاره به گرایش سرمایه گذاران یزدی جهت سرمایه گذاری در انار گفت: متاسفانه بروکراسی اداری مانع بسیاری از سرمایه گذاری ها در شهرستان شده است.

پیگیری جهت اختصاص آب برای شهرک صنعتی ، راه اندازی نیروگاه خورشیدی و نیروگاه گازی از گزارشات فرماندار در این جلسه بود.

وی خواستار تامین آب شرب از محل آب انتقالی خلیج فارس ، ارائه تسهیلات کم بهره برای کشاورزان با توجه به مشکلات اقتصادی و عدم وجود محصول طی دو سال اخیر شد.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی نیز در این جلسه خواستار توجه استان به شهرستان های مرزی بویژه انار بعنوان دروازه ورودی استان شد.

وی با اشاره به اینکه مس بعنوان معین اقتصادی شهرستان می باشد ، بر لزوم توجه بیشتر مس به شهرستان تاکید کرد.

پیگیری جهت تامین آب شرب شهرستان و پیگیری استقلال ادارات شهرستان و جذب نیرو برای ادارات از دیگر خواسته های امام جمعه بود.

اختصاص برخی نمایندگی های ادارات به امینشهر ، تامین روشنایی مسیر امینشهر_انار ، تامین آب آشامیدنی امینشهر ، رسیدگی به قلعه داوود آباد و ارائه تسهیلات به عموم کشاورزان، از خواسته های امام جمعه امینشهر بود.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=32817
  • دیدگاه‌ها برای اگر بتوانیم شهرستان های استان را ممنوع افاغنه خواهیم کرد/امیدواریم که بیمارستان انار تا ۲ ماه آینده به بهره برداری برسد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.