تاریخ : دوشنبه, ۲۶ شهریور , ۱۴۰۳ 13 ربيع أول 1446 Monday, 16 September , 2024
3
نماینده مردم رفسنجان و انار؛

 اولویت کشور و مردم مساله اقتصاد است

  • کد خبر : 34689
  • 06 شهریور 1403 - 21:33
 اولویت کشور و مردم مساله اقتصاد است

احمد انارکی محمدی مساله اقتصاد را اولویت امروز کشور و مردم دانست و گفت:امید است با عملکرد بهتر و ایجاد اشتغال بسیاری از مشکلات مردم حل شوند۔

به گزارش صدای انار سه شنبه مورخ ۶شهریور ماه جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست محسن صالحی فرماندار شهرستان و با حضور حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی امام جمعه شهرستان و مهندس انارکی محمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، دکتر میجانی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ، حجت‌الاسلام خواجه بهرامی رئیس دادگستری شهرستان و مدیران ادارات شهرستان در سالن پیامبر اعظم(ص) فرمانداری برگزار شد.

احمد انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار ضمن گرامیداشت هفته دولت و تبریک به دولتمردان گرامیداشت یاد شهید رجایی و باهنر و شهید رییسی از مسئولین خواست وظایف خود را به درستی انجام دهند و نگذارند مردم گله مند باشند.

وی گفت: ما کارمند دولت و نظام هستیم و هنر ما حل مشکلات مردم است.

وی مساله اقتصاد را اولویت امروز کشور و مردم دانست و گفت:امید است با عملکرد بهتر و ایجاد اشتغال بسیاری از مشکلات مردم حل شوند۔

انارکی محمدی نماینده در خصوص موضوع آب خلیج فارس و مشکلات قطعی تلفن ثابت در زمان قطعی برق و آنتن دهی موبایل اظهار داشت: ما پای کار هستیم تا مشکلات حل شود و پیگیری های لازم را به عمل می آوریم.

وی در پایان گفت:جهت اشتغال و مساعدت به شهرستان انار از مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران به شهرستان انار دعوت خواهد شد.

گزارش و عکس:نسرین عسکری

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=34689
  • دیدگاه‌ها برای  اولویت کشور و مردم مساله اقتصاد است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.