تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
7

امام جمعه انار: شبکه های مبتذل ماهواره ای و مجازی تیشه ای بر بنیاد خانواده است

  • کد خبر : 7404
  • 20 اسفند 1395 - 16:44
امام جمعه انار: شبکه های مبتذل ماهواره ای و مجازی تیشه ای بر بنیاد خانواده است

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار،شبکه های مبتذل ماهواره ای و مجازی را دشمنان خوش رنگ و لعاب دانست که در خانه ها نفوذ پیداکرده اند و در ادامه گفت:شبکه های مبتذل ماهواره ای و مجازی که به عنوان دشمنان خوش رنگ و لعاب در خانه ها راه پیدا کرده اند بنیان خانواده هارا متزلزل نموده و باعث جدایی ها و طلاق ها و اختلافات میان بعضی از خانواده ها شده و این سوغات و ارمغان دشمنان اسلام به مسلمانان است.

حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه یکی از راه های مبارزه با مفاسد اجتماعی را پرهیز از گناهان ذکر کرد و گفت :یکی از راه های باز دارنده پرهیز است که میتواند جلوی سرکشی و طغیان گری غرایز را بگیرد .
وی شبکه های مبتذل ماهواره ای و مجازی را دشمنان خوش رنگ و لعاب دانست که در خانه ها نفوذ پیداکرده اند و در ادامه گفت:شبکه های مبتذل ماهواره ای و مجازی که به عنوان دشمنان خوش رنگ و لعاب در خانه ها راه پیدا کرده اند بنیان خانواده هارا متزلزل نموده و باعث جدایی ها و طلاق ها و اختلافات میان بعضی از خانواده ها شده و این سوغات و ارمغان دشمنان اسلام به مسلمانان است.
امام جمعه انار با تجلیل از دست اندر کاران راهیان نور به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره نمود و گفت: دوران دفاع مقدس یک گنج و ثروت عظیم فرهنگی که اگر فرآوری شود حاوی ارزش های متعالی و غنی میباشد .
وی به عظمت ملت ایران و انقلاب اسلامی اشاره نمود و گفت:هر گاه ملت ایران احساس قدرت و شکوه بکند دشمن را شکست خواهد داد و هرگاه احساس ضعف کند دشمن را تشویق به حمله و تهاجم خواهد کرد .
امام جمعه شهرستان انار کسانی که نظام را متهم به خفقان و دیکتاتوری میکنند نمک نشناس توصیف کرد و گفت: متاسفانه کسانی که شب و روز مطالب ضد اسلامی و ضد انقلابی را میگویند و می نویسند فریاد بر می آورند که در مملکت خفقان است و آزادی وجود ندارد اینها کسانی هستند که نان و نمک انقلاب اسلامی و شهدا و نظام اسلامی را می خورند و نمکدان را شکسته و سفره پاره میکنند .
وی راه نجات کشور را تبعیت از فرامین ولایت فقیه و رهبری نظام اسلامی دانست و گفت:به فرمایش رهبر انقلاب اسلامی امروز احساس مسئولیت مسئولان موضوعی فوری ،واجب و ضروری است .
وی از خانواده های شهدا تجلیل کرد و گفت:امروز امنیت و استقلال و آزادی کشور مرهون ایثار و فداکاری خانواده های معظم شهدا است و این خانواده ها مایه ی زینت و مباهات و ولی نعمتان جامعه هستند.

وی در پایان خطبه ها گفت :درگذشت همسر مکرمه امام جمعه محترم اسبق شهرستان انار جناب حجت الاسلام و المسمین گلوردی را به محضر ایشان و سایر بازماندگان محترم تسلیت عرض نموده و غفران و آمرزش و حشر با حضرت زهرا«س» را از خداوند متعال برای این مرحومه مسئلت می نمائیم.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=7404
  • دیدگاه‌ها برای امام جمعه انار: شبکه های مبتذل ماهواره ای و مجازی تیشه ای بر بنیاد خانواده است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.