تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
6

امام جمعه انار: تابسیج و بسیجیان باشند دشمنان انقلاب اسلامی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند

  • کد خبر : 10703
  • 26 آبان 1396 - 14:55
امام جمعه انار: تابسیج و بسیجیان باشند دشمنان انقلاب اسلامی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند

امام جمعه انار گفت :نهاد مقدس بسیج و بسیجیان جان برکف انقلاب اسلامی ضامن حفظ اسلام و کشور عزیزمان ایران شدند و تابسیج و بسیجیان باشند دشمنان انقلاب اسلامی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه امروز ، رحلت پیامبر اسلام (ص) وامام حسن مجتبی علیه السلام را تسلیت گفت و افزود: پیامبر اسلام(ص) و امام حسن مجتبی (ع) و سایر امامان شیعه علیه السلام با اخلاق الهی خود ، حلم ،صبر و استقامت در مسیر انجام دستورات الهی بهترین و برترین الگو و اسوه حسنه برای تمامی انسان‌ها در طول تاریخ می باشند .

امام جمعه انار  به هفته بسیج اشاره کرد و گفت :نهاد مقدس بسیج و بسیجیان جان برکف انقلاب اسلامی ضامن حفظ اسلام و کشور عزیزمان ایران شدند و تابسیج و بسیجیان باشند دشمنان انقلاب اسلامی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی با تسلیت شهادت امام هشتم علیه السلام گفت: امام رضا علیه السلام در طول عمر با برکتشان علی رغم اختناق و فشارهای سیاسی، معارف معنوی قرآن را به اصحاب و شاگردانش تعلیم می‌داد و از باورها و ارزش‌های دینی صیانت می‌کرد.

امام جمعه انار با اشاره به حادثه‌ای جانگداز زلزله کرمانشاه گفت :آنچه تسلای خاطر بازماندگان این حادثه است دلسوزی ،همراهی ، همدلی و اهتمام در سبک کردن بار مصیبت و جبران خسارت آنهاست لذا همه هموطنان عزیز باید نهایت مساعدت‌های نقدی و غیر نقدی را برای حادثه دیدگان مبذول دارند.

حجت الاسلام منتظری به همایش عظیم اربعین حسینی در نجف کربلا اشاره کرد و گفت :همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی نشانگر عزم و همت مسلمانان به ویژه شیعیان جهان در تداوم حرکت عظیم عاشورای حسینی است.
وی در پایان افزود:از همه دست اندرکاران به ویژه دولت و ملت عراق و همه موکب های حسینی از جمله موکب امامزاده محمدصالح انار کمال تقدیر و تشکر به عمل می آید.

 

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=10703
  • دیدگاه‌ها برای امام جمعه انار: تابسیج و بسیجیان باشند دشمنان انقلاب اسلامی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.