6

امام جمعه انار ازحضور باشکوه مردم در مراسم اربعین حسینی در صحن مطهر امامزاده محمد صالح(ع)تشکر کرد

  • کد خبر : 10618
  • 19 آبان 1396 - 20:33
امام جمعه انار ازحضور باشکوه مردم در مراسم اربعین حسینی  در صحن مطهر امامزاده محمد صالح(ع)تشکر کرد

حجت الاسلام منتظری ازحضور گسترده مردم مومن و علاقه‌مند به حضرت سیدالشهدا در مراسم اربعین حسینی در صحن مطهر امامزاده محمد صالح تشکر کرد و گفت :حضور باشکوه مردم در مراسم اربعین حسینی در صحن مطهر امامزاده محمد صالح که از شبکه های مختلف تلویزیونی پخش شد، نشانگر عشق و علاقه مردم ولایتمدار شهرستان انار به ساحت مقدس اهلیت عصمت و طهارت به ویژه حضرت امام حسین علیه السلام است

حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه شهرستان انار راهپیمایی اربعین را یک قدرت نمایی تمام‌عیار مسلمانان به ویژه شیعیان جهان دانست و گفت: در هیچ جای جهان یک چنین جنبش سیاسی و دینی با قالب حماسی وجود ندارد، که بیش از ۲۰ میلیون شیعه مشتاق به زیارت حرم مطهر امامشان بشتابند .
وی افزود :حرکت میلیونی شیعیان می رود تا انشاءالله به زودی در دنیا ،تمدن جنبش مهدوی، مبنی بر ایثار و همدردی و همراهی، البته همراه با مبارزه و ستیز با کفر و الحاد شکل بگیرد.

حجت الاسلام منتظری ازحضور گسترده مردم مومن و علاقه‌مند به حضرت سیدالشهدا در مراسم اربعین حسینی در صحن مطهر امامزاده محمد صالح تشکر کرد و گفت :حضور باشکوه مردم در مراسم اربعین حسینی در صحن مطهر امامزاده محمد صالح که از شبکه های مختلف تلویزیونی پخش شد، نشانگر عشق و علاقه مردم ولایتمدار شهرستان انار به ساحت مقدس اهلیت عصمت و طهارت به ویژه حضرت امام حسین علیه السلام است.

امام جمعه انار گفت: دشمنان درصددند تا با ایجاد تشکیک در اصل اربعین و اختلاف میان عرب و فارس و ایجاد شکاف میان ملت ایران و ملت عراق با توسل به شیعیان سکولار و بی اعتقاد، از تداوم این حرکت عظیم شیعیان در ایام اربعین جلوگیری نمایند.

حجت الاسلام منتظری به روز کتاب و کتابخوانی و آغاز هفته کتاب اشاره کرد و گفت:کتاب خواندن یعنی بهتر و بیشتر دانستن ،بهتر سخن گفتن، بهتر اندیشیدن و بهتر عمل کردن، که همه ما به اینها نیازمندیم و تنها راه رسیدن به علم، خواندن و مطالعه کتاب است که اگر مطالعه نباشد آموزش علم هم نیست.

امام جمعه انار به آثار وقف در اسلام اشاره نمود و گفت: وقف در روایات اسلامی به عنوان صدقه جاریه است که از فضیلت های فراوانی برخوردار است.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=10618
  • دیدگاه‌ها برای امام جمعه انار ازحضور باشکوه مردم در مراسم اربعین حسینی در صحن مطهر امامزاده محمد صالح(ع)تشکر کرد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.