7

امام جمعه انار:هدف آمریکا از تحریم ها و فشارها ایجاد تفرقه بین مردم و نظام جمهوری اسلامی است

  • کد خبر : 10457
  • 13 آبان 1396 - 11:22
امام جمعه انار:هدف آمریکا از تحریم ها و فشارها ایجاد تفرقه بین مردم و نظام جمهوری اسلامی است

امام جمعه اناردر سخنرانی مراسم ۱۳ آبان گفت:هدف آمریکا از تحریم ها و فشارها این است که بین مردم و نظام جمهوری اسلامی جدایی بیندازند و از این طریق به اهداف خود برسد.

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در سخنرانی مراسم ۱۳ آبان به مناسبت های این روز تاریخی اشاره نمود و گفت :عامل اصلی تبعید امام خمینی به ترکیه و شهادت جمع زیادی از دانش آموزان در سال ۱۳۵۷و تبدیل سفارت به لانه جاسوسی، رژیم آمریکای جنایتکار بوده است .
وی افزود :آمریکا و نظام استکباری به هیچ وجه قابل اعتماد نمی باشد و ملت ایران تحت زعامت رهبر حکیم و بصیر خود حضرت امام خامنه ای در مقابل زورگویی ها زیاده خواهی ها مداخله ها و افزون طلبی های مستکبران و آمریکای جنایتکار ایستادگی خواهد کرد.
وی ادامه داد :هدف آمریکا از تحریم ها و فشارها این است که بین مردم و نظام جمهوری اسلامی جدایی بیندازند و از این طریق به اهداف خود برسد.
امام جمعه شهرستان انار در ادامه افزود: امروز آمریکای جنایتکاراز ملت ایران. عصبانی هست و به همین جهت از حضور ایران اسلامی در منطقه جلوگیری می کنند با تقویت قدرت دفاعی و موشکی جمهوری اسلامی ایران و نیروی مقتدر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مخالفت می کنند .
وی افزود:یکی از نشانه های عصبانیت آمریکای جنایتکار از ملت ایران این است که خلیج همیشه فارس ایران را خلیج عربی معرفی می کند.
وی اظهار امیدواری کرد :انشاءالله روزی برسد که جهان از لوث وجود سران استکبار جهانی بویژه امریکای جنایتکار پاکسازی شود و انشاءالله تمام بشریت طعم شیرین امنیت و صلح و آرامش را بچشند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=10457
  • دیدگاه‌ها برای امام جمعه انار:هدف آمریکا از تحریم ها و فشارها ایجاد تفرقه بین مردم و نظام جمهوری اسلامی است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.