10

امام جمعه انار:فعالیت‌ «یک روز یا دو روز در هفته سونوگرافی »در انار کافی نیست

  • کد خبر : 3863
  • 01 آبان 1395 - 13:01
امام جمعه انار:فعالیت‌ «یک روز یا دو روز در هفته سونوگرافی »در انار کافی نیست

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن منتظری، امام جمعه انار در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تشکر از فرماندار، نماینده، رئیس شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان برای راه‌اندازی سونوگرافی در انار گفت که با توجه به نیاز هر روزه مردم، فعالیت یک روز یا دو روز در هفته سونوگرافی کافی نیست.

امام جمعه انار که در خطبه‌های روز جمعه ۳۰ مهر در این خصوص سخن می‌گفت، خواهان افزایش روزهای فعالیت خدمات سونوگرافی در انار شد.

پیش‌تر قرار شده بود که دست‌کم سونوگرافی در انار دو روز فعالیت داشته باشد اما در حال حاضر تنها روزهای سه‌شنبه این خدمات ارائه می‌شود. مردم می‌گویند که این فعالیت محدود، باعث خواهد شد تا برای یک سونوگرافی، آواره شهرستان‌های اطراف شوند.

تقدیر از اهالی شهرستان انار به دلیل شرکت گسترده در مراسم تشییع شهید بیاضی‌زاده

حجت‌الاسلام منتظری در بخش دیگری از سخنانش شهادت طلبه جوان سعید بیاضی‌زاده به عنوان اولین شهید روحانی مدافع حرم از استان کرمان را، افتخاری برای شهرستان انار عنوان کرد و گفت: این شهید مدافع حرم که از نخبگان حوزه علمیه قم بود بعد از چندمرحله حضور در جبهه‌های مبارزه با دشمنان اهل بیت (ع) سرانجام در روز یازدهم محرم (۲۲ مهر ۱۳۹۵) در دفاع از حرم مطهر حضرت زینب (س) به شهادت رسید.

وی همچنین از حضور گسترده مردم شهرستان انار در تشییع پیکر شهید مدافع حرم تقدیر و تشکر کرد.

عدم تبعیت از دشمن به معنای قطع رابطه نیست

امام جمعه انار در خطبه اول نیز، جهاد کبیر را از سفارشات قرآن کریم برشمرد و گفت: خداوند متعال در آیه ۵۲ سوره مبارکه فرقان پیامبر و مومنان را به جهاد کبیر دعوت نموده و آن‌ها را اطاعت و تبعیت از کفار و دشمنان بر حذر می‌دارد.

وی افزود: در ماه‌های اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها مسئولان کشور را به جهاد کبیر دعوت و آن‌ها را به ایستادگی در راه انقلاب اسلامی و قد خم نکردن در برابر دشمنان دینی و دشمنان کشور فراخواندند.

حجت الاسلام منتظری تصریح کرد: عدم تبعیت و اطاعت از دشمن به معنای قطع رابطه نیست بلکه به این معناست که مسئولان کشور هوشمندانه و با تدبیر و درایت، هویت و شخصیت اصلی خود را حفظ نموده و فراموش نکنند که نماینده نظام اسلامی و ملت بزرگ و ظلم ستیز ایران اسلامی‌اند.

گرامی‌داشت یاد شهید آیت‌الله مصطفی خمینی

امام جمعه انار در ادامه سالروز شهادت حضرت آیت الله حاج سیدمصطفی خمینی را گرامی داشت و گفت: امام خمینی (ره) شهادت فرزند برومندش حاج آقا مصطفی را از الطاف خفیه الهی می‌دانست که این لطف خفیه و پنهانی خداوند در پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ظاهر گردید.

وی لایحه کاپیتالاسیون را که در سال ۴۳توسط مجلس شورای ملی تصویب گردید را لایحه‌ای ذلت بار دانست و گفت: امام خمینی روز تصویب لایحه کاپیتالاسیون که به نظامیان و مستشاران آمریکایی مصونیت می‌داد را روز عزای ملت ایران نامگذاری کرد و با سخنرانی شدیداللحن دولت و مجلس را که نوکران آمریکا بودند مورد عتاب قرار داد.

امام جمعه انار درایت و پیش بینی را از ویژگی‌های حضرت امام خمینی (ره) برشمرد و گفت: تاریخ ایران شاهد بدعهدی‌های آمریکا بوده و هست و امروز هم در جریان برجام شاهد بدعهدی‌های آمریکا هستیم.

وی افزود: بار‌ها رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که اگر در موضوع هسته‌ای عقب نشینی کنید آن‌ها مسئله موشک‌ها و بعد حمایت از جبهه مقاومت و حقوق بشر را پیش می‌کشند و تا دست برداشتن از همه معیار‌های دینی، آن‌ها از ملت ایران دست بردار نیستند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=3863
  • دیدگاه‌ها برای امام جمعه انار:فعالیت‌ «یک روز یا دو روز در هفته سونوگرافی »در انار کافی نیست بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.