تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
11

امام جمعه انار:در آستانه سال جدید خانواده های بی بضاعت را دریابیم

  • کد خبر : 13310
  • 18 اسفند 1396 - 15:57
امام جمعه انار:در آستانه سال جدید خانواده های بی بضاعت را دریابیم

امام جمعه انار گفت:در آستانه سال جدید خانواده های بی بضاعت منتظر احسان و کرم و نیکوکاری مومنین می باشند لذا کمیته امداد امام خمینی را در این زمینه یاری نمایید.

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار با گرامیداشت میلاد با سعادت حضرت زهرا (س)و حضرت امام خمینی(ره)روز زن و مادر را به همه بانوان گرانقدر تبریک گفت و افزود:در نظام اسلامی زنان و بانوانی که دارای ایمان و عفاف هستند می توانند همانند مردان در بنای جامعه اسلامی اثرگذاد و مشارکت فعال داشته باشند.
وی افزود:زنان اسلامی متصدی مهمترین بخش تربیت انسان و مدیر کانون خانواده و قلب آنها آماده دریافت انوار الهی است.
امام جمعه شهرستان انار گفت:متاسفانه در جوامع غربی به زنان نگاه ابزاری و استفاده کالا گونه می شود و سالانه هزاران زن و دختر به خود فروشی کشیده می شوند.
وی گفت:در تفکر لیبرال سرمایه داری غربی با لحاظ انواع آزادی‌ها و حق طلاق و حق سقط جنین ، روابط بدون ازدواج و غیر مشروع اساس خانواده از بین رفته است.
وی در ادامه خطبه های نماز جمعه گفت:حجاب اسلامی مورد تاکید قرآن کریم و روایات ائمه اطهار( ع) است وهر کسی بخواهد در مقابل چشم مردم اقدام به بی حجابی نماید قطعاً نظام اسلامی با او برخورد خواهد کرد.
امام جمعه شهرستان انار به هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و گفت:در آستانه سال جدید خانواده های بی بضاعت منتظر احسان و کرم و نیکوکاری مومنین می باشند لذا کمیته امداد امام خمینی را در این زمینه یاری نمایید.
حجت الاسلام منتظری در ادامه خطبه ها به هفته منابع طبیعی اشاره نمود و گفت:منابع طبیعی مانند جنگل‌ها،کوهها،دشتها و درختان از مصادیق بارز نعمتهای الهی و مواهب خدادادی است که شکر آنها اقتضا می‌کند در حفظ و احیاء و آبادانی این منابع طبیعی نهایت دقت و تلاش به عمل آید.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=13310
  • دیدگاه‌ها برای امام جمعه انار:در آستانه سال جدید خانواده های بی بضاعت را دریابیم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.