تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
4

امام جمعه انار:حضور پر شور ملت بزرگ ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ستودنی بود

  • کد خبر : 7071
  • 29 بهمن 1395 - 18:44
امام جمعه انار:حضور پر شور ملت بزرگ ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ستودنی بود

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار حضور پر شور ملت بزرگ ایران را در راهپیمایی ۲۲ بهمن مورد تجلیل قرار داد.

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان اناردر خطبه های نماز جمعه امروز به تاثیر دین و ارزشهای متعالی اسلام در جامعه اشاره کرد و گفت:هر چقدر دین وارزشهای متعالی اسلام در جامعه بیشتر باشد به طور قطع فساد ها هم کمتر خواهد بود.

امام جمعه شهرستان انار حضور پر شور ملت بزرگ ایران را در راهپیمایی ۲۲ بهمن مورد تجلیل قرار داد و گفت:در سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی حضور با شکوه و گسترده امت اسلامی ایران گویای وحدت و انسجام ملی و هراس ناپذیری از دشمنان و پیوند ناگسستنی با انقلاب اسلامی و رهبرعالیقدر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای بود.

وی افزود : بی توجهی ، سبک شمردن دین ،بدعتها وغلو کردن ها از آسیب های خطرناکی است که دین را تهدید میکند.
وی به موضوعی که اخیرا از سوی کسانی که در فتنه ۸۸ نقش داشتنداشاره نمود و گفت:موضوع آشتی ملی که مدتی است از سوی کسانی که در فتنه آمریکایی _اسرائیلی سال ۸۸ نقش داشتند مطرح میشود .

وی در ادامه گفت: اینها میگویند آشتی با کسانی انجام شود که سال ۸۸ اعلام کردند رای مردم و نتیجه انتخابات را قبول ندارندو قدرت خود رابا حمایت امریکا و کشورهای اروپایی در کف خیابانها به نمایش گذاشتند و بیش از ۸ ماه با مردم و نظام اسلامی جنگیدند و بیش از ۲۲ نفر از بهترین فرزندان ملت را شهید کردند.

امام جمعه شهرستان انار گفت:آنها توقع دارند ملت ایران با سران فتنه و لشکر آنها آشتی کنند که پاسخ قاطع آنها را رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند که ملت ما با اینها قهرند و هرگز آشتی نخواهند کرد.

امام جمعه شهرستان انار با تشکر از اداره ارشاد اسلامی و موسسات قرانی شهرستان انار گفت: به مناسبت هفته قران و عترت نمایشگاه با شکوهی در حسینیه سیدالشهدا محله پایین برگزار شده است که حاصل زحمات و خدمات موسسات قرانی شهرستان انار است.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=7071
  • دیدگاه‌ها برای امام جمعه انار:حضور پر شور ملت بزرگ ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ستودنی بود بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.