تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
10

امام جمعه انار:تجملات و سخت‌گیری‌ها در امر ازدواج جوان‌ها را از ازدواج گریزان کرده است.

  • کد خبر : 9598
  • 25 شهریور 1396 - 8:55
امام جمعه انار:تجملات و سخت‌گیری‌ها در امر ازدواج جوان‌ها را از ازدواج گریزان کرده است.

امام جمعه شهرستان اناردر خطبه‌های نماز جمعه به اهمیت موضوع خانواده پرداخت وگفت: به علت اختلافات خانوادگی و طلاق‌ها، اصل و اساس خانواده‌ها در حال فروپاشی است، تجملات و سخت‌گیری‌ها در امر ازدواج، مهریه‌های بالا، چشم و هم چشمی‌ها، متاسفانه جوان‌ها را از ازدواج گریزان کرده است.

امام جمعه شهرستان اناردر خطبه‌های نماز جمعه به اهمیت موضوع خانواده پرداخت و ادامه داد: خانواده بهترین خدمت به زنان و مردان برای تشکیل زندگی مشترک و دوری از فساد و لغزش و بهترین فرصت برای تربیت کودکان و فرزندانی است که نیاز به مربی و معلم صالح دارند.

منتظری خاطرنشان کرد: به علت اختلافات خانوادگی و طلاق‌ها، اصل و اساس خانواده‌ها در حال فروپاشی است، تجملات و سخت‌گیری‌ها در امر ازدواج، مهریه‌های بالا، چشم و هم چشمی‌ها، متاسفانه جوان‌ها را از ازدواج گریزان کرده است.

حجت‌الاسلام حسن منتظری در خطبه‌های نماز جمعه به نقض مکرر برجام توسط آمریکایی‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: مسؤولان نظام باید بدانند هر قدر در مقابل مطالبات و زیاده‌خواهی‌های آمریکا کوتاه بیایند، آنها از عناد، دشمنی و تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران دست برنمی‌دارند.

وی به جنایات بی‌رحمانه دولت میانمار در قتل و غارت هزاران نفر از مردم مظلوم میانمار اشاره کرد و گفت: مدعیان حقوق بشر گاهی برای مجازات یک مجرم و یا حصر چند فتنه‌گر آنقدر جنجال و هیاهو می‌کنند، اما در مقابل جنایات عظیم تروریست‌ها و کشتار ده‌ها هزار نفر از زن و مرد و کودک میانماری که هیچ پشت پناهی ندارند، هیچ عکس‌العملی از خودشان نشان نمی‌دهند.

منتظری به اهمیت مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد و بیان داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند، مجمع تشخیص مصلحت باید انقلابی فکر و انقلابی عمل کنند.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=9598
  • دیدگاه‌ها برای امام جمعه انار:تجملات و سخت‌گیری‌ها در امر ازدواج جوان‌ها را از ازدواج گریزان کرده است. بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.