تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
8

امام جمعه انار:وجود ۶۵ حافظ و دهها قاری قرآن کریم افتخار مردم این شهرستان است

  • کد خبر : 10088
  • 28 مهر 1396 - 13:40
امام جمعه انار:وجود ۶۵ حافظ و دهها قاری قرآن کریم افتخار مردم این شهرستان است

به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان انار و موسسات و خانه های قرآنی وسایر ادارات و نهادهای فرهنگی و اهتمام پدران و مادران و جوانان و نوجوانان قرآن دوست ، بیش از شصت و پنج حافظ قرآن و دهها قاری قرآن کریم موجب افتخار مردم این شهرستان می باشد .

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان اناردر خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان انار و موسسات و خانه های قرآنی وسایر ادارات و نهادهای فرهنگی و اهتمام پدران و مادران و جوانان و نوجوانان قرآن دوست ، بیش از شصت و پنج حافظ قرآن و دهها قاری قرآن کریم موجب افتخار مردم این شهرستان می باشد .

حجت الاسلام منتظری برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان در شهرستان انار را فرصت بسیار خوبی برای نونهالان قرآنی دانست و گفت :این روزها که دشمنان اسلام تمام ارزش‌های مقدس ما را مورد هدف قرار دادند برگزاری جشنواره‌های قرآنی و اقدامات مشابه دینی و فرهنگی بسیار لازم و ضروری است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله سید مصطفی خمینی و آیت الله مهدوی کنی گفت :آیت الله شهید سید مصطفی خمینی فرزند برومند امام خمینی و مرحوم آیت الله مهدوی کنی دوشخصیت عالیقدر و سیاستمدارانی آگاه و با بصیرت و فقیهانی روشن‌بین بودند که نام و راهشان هرگز فراموش نخواهد شد.
امام جمعه انار با اشاره به سالروز اعتراض امام(ره) به لایحه کاپیتولاسیون گفت: حقانیت بیانات امام خمینی در اعتراض به لایحه نکبت بار کاپیتولاسیون در مواضع سران کاخ سفید و رئیس جمهور خبیث آمریکا کاملاً مشهود است، که کینه و دشمنی با اسلام ناب محمدی(ص) در ذات و سرشت آمریکایی ها وجود دارد و تمام گرفتاری‌های مسلمانان زیر سر آمریکاست.
وی افزود: آنچه باعث ثبات منطقه شده است قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است نه برجام.
وی با اشاره به رهنمودهای رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی گفت:تا زمانی برجام حفظ می‌شود که منافع جمهوری اسلامی تامین شود و الا هیچ پایبندی به برجام نخواهد بود و اگر آنها برجام را پاره کنند ملت ایران آن را ریز ریز خواهد کرد.
حجت الاسلام منتظری افزود:نقشه شوم دشمن، اختلاف میان مردم و حاکمیت و تضعیف نقش منطقه ای ایران و خطرناک جلوه دادن قدرت موشکی ایران بود ،که در همه زمینه‌ها شکست خوردند و غیرقابل اعتماد بودن آمریکا برای همگان روشن شد.

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=10088
  • دیدگاه‌ها برای امام جمعه انار:وجود ۶۵ حافظ و دهها قاری قرآن کریم افتخار مردم این شهرستان است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.