تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
8

امام جمعه انار:بزرگ‌ترین ارزش انقلاب ملت بزرگ ایران ، اسلامی بودن و مردمی بودن آن است

  • کد خبر : 12393
  • 20 بهمن 1396 - 23:59
امام جمعه انار:بزرگ‌ترین ارزش انقلاب ملت بزرگ ایران ، اسلامی بودن و مردمی بودن آن است

امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت و گفت:بزرگ‌ترین ارزش انقلاب ملت بزرگ ایران ، اسلامی بودن و مردمی بودن آن است .

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت و گفت:بزرگ‌ترین ارزش انقلاب ملت بزرگ ایران ، اسلامی بودن و مردمی بودن آن است .
وی افزود:حضور گسترده مردم در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن موجبات یاس و ناامیدی دشمنان و آسیب ناپذیری نظام اسلامی را فراهم می نماید .
امام جمعه شهرستان انار به کارآمدی نظام اسلامی ایران اشاره نمود و گفت:به فرمایش رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی اگر نظام اسلامی ناکارآمد بود تا به حال ده ها بار بلعیده شده و از بین رفته بود.
وی افزود :برگزاری بیش از سی انتخابات و تامین امنیت آرامش کشور و ایستادگی در مقابل انواع توطئه های بیگانگان در سی و نه سال گذشته ،نشانگر کارآمدی نظام جمهوری اسلامی است.
امام جمعه انار رفع موانع و مشکلات را ضروری دانست و گفت :مسئولان نظام باید سرمایه‌های انسانی کشور را شناسایی نموده و به نیروی جوان و سرزنده خودمان توجه نمایند.
وی افزود:مسئولان نظام باید با مدیریت جهادی و توجه به تولید علم و نوآوری ها از بیگانگان قطع امید نمایند واز نفوذ دشمن در مراکز تصمیم‌گیری جلوگیری نمایند.
امام جمعه شهرستان از نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی و فرماندارشهرستان تشکر کرد و گفت :حضور وزیران صنعت و معدن و تجارت و بهداشت و درمان و ورزش و جوانان در یکماه گذشته در شهرستان انار قابل تقدیر و تشکر است .

لینک کوتاه : https://sedayeanar.ir/?p=12393
  • دیدگاه‌ها برای امام جمعه انار:بزرگ‌ترین ارزش انقلاب ملت بزرگ ایران ، اسلامی بودن و مردمی بودن آن است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.